وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

رئیس‌جمهور اظهار داشت: به ۱۰۰ دلیل که شما ۹۹ تای آن را می‌دانید دولت سکوت کرده‌است و البته این سکوت به معنای این نیست که پاسخی ندادیم. احمدی‌نژاد تصریح کرد: حاضرم اعلام عمومی کنم که اشراف تیم اقتصادی دولت از همه اقتصاددانان کشور نسبت به مسائل واقعی‌تر است اما ضعف ما تنها در بخش اطلاع رسانی است.

نمی دانم چند نفر را قانع کنم
وی افزود: من نمی‌دانم برای اجرای یک برنامه باید چند نفر را قانع کنیم. هیچ کجای دنیا این طور نیست. ماجرای ما نقل آن شخصی است که داشت لقمه‌ای می‌خورد و در نزدیکی‌اش گربه‌ای صدا می‌کرد. آن شخص با هر صدای گربه، یک لقمه به آن گربه می‌داد و در آخر فهمید چیزی برای خودش باقی نمانده‌است. احمدی‌نژاد با اشاره به تعهد دولت به پاکی و پاکدستی گفت: کسی نتوانست ثابت کند این دولت یک ریال از پاکدستی فاصله گرفته‌است.

چه کسی خاوری را فراری داد؟
وی اظهار داشت: مدیرعامل بانک ملی را چه کسی فراری داد؟ من در این خصوص با مراجع مسئول مکاتبه کردم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ماجرای فساد بزرگ بانکی را که خود من پیگیری کردم. من با کمک توده مردم از این موضوع مطلع شدم و وقتی به آنها گفتم بروید پیگیر این ماجرا شوید آنها بدل زدند و موضوع را به سمت دولت هدایت کردند.

احمدی نژاد با بیان اینکه همه ما ضعف‌هایی داریم و کسی مطلق نیست، گفت: اما اینکه دولت را به سوءاستفاده متهم کنند و یا اینکه از سوءاستفاده چی‌ها حمایت کرده‌است، درست نیست.

ماجرای یک متهم به فساد در دولت
رئیس‌جمهور در خصوص اتهامات مطرح شده در مورد برخی نزدیکان رئیس‌جمهور گفت: یک روز برای من مدارکی آوردند که آنها را بررسی کنم اما هنوز بررسی نکرده مقامات مسئول در تریبون اعلام کردند که فلانی متهم است و بعد پیش من آمدند و گفتند می‌خواهیم فلانی را ببریم.

احمدی‌نژاد در ادامه افزود: من به آنها پاسخ دادم شما که قبل از محاکمه آبروی این طرف را برده‌اید، اشکالی ندارد می‌توانید او را ببرید اما یک شرط دارد اگر اثبات کردید که یک ریال سوءاستفاده کرده من در تلویزیون حاضر شده و از مردم عذرخواهی می‌کنم اما اگر نتوانستید ثابت کنید همان شخصی که آبروی این طرف را برده باید در افکار عمومی مجازات شود. وی تصریح کرد: آنها با این شرط من مخالفت کردند و گفتند چنین چیزی خلاف عدالت و قانون است. خلاصه اینکه بعد از این ماجرا مطرح کردند احمدی‌نژاد مانع از رسیدگی به پرونده اطرافیانش می‌شود.

اعتراض به دستگیری وبلاگ نویس
وی با اشاره به اینکه شعار دیگر دولت آزادی بوده است گفت: ما پای آزادی ملت ایستاده ایم در حال حاضر چه کسی وجود دارد که بخواهد بر علیه دولت حرفی بزند و در دلش نگرانی‌هایی داشته باشد اما آیا علیه دیگران می‌توان به این راحتی حرف زد. برخی شب در وبلاگشان چیزی می‌نویسند و صبح آن وبلاگ تعطیل می‌شود.احمدی نژاد اظهار داشت: این را تا حدودی قبول دارم که ممکن است به خاطر انتقادهای زیاد نسبت به اصل انتقاد بی تفاوت شده باشم.

با بگیر و ببند مخالفم
وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برخی در موضوع حجاب و عفاف ما را تکفیر کردند. آیا من مخالف حجاب و عفاف هستم؟ من با آقایانی که می‌خواهند در این موضوع با بگیر و ببند کار را پیش ببرند مخالفم. رئیس‌جمهوراظهار داشت: هر برنامه فرهنگی را که ما آمده‌ایم شروع کنیم، پاتک زدند. رهبر انقلاب سه سال پیش فرمودند به فرهنگ برسید و ما در ۳۱ استان مصوبات فرهنگی داشتیم اما رفتند و گفتند فلانی فرهنگ لیبرالی دارد. جالب است همان آنهایی که می‌گفتند احمدی‌نژاد تیر خلاص می‌زده‌است، امروز می‌گویند فلانی لیبرال است. اصلا به من می‌آید لیبرال باشم.

از اصولگرایان دولت خیری ندیدیم
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: ما نه از اصولگرایان در این دولت خیری دیدیم و نه از آن طرفی‌ها. برخی با نام اصولگرایی آمدند به دولت و پدر صاحب بچه را درآوردند.

چرا به جلسات مجمع تشخیص نرفتم؟
رئیس‌جمهور اظهار داشت: من در جلسات یکی از نهادها شرکت نمی‌کردم علت عدم حضورم نیز به خاطر تداخل ساعت جلسه این نهاد با کلاس‌های درسی‌ام در دانشگاه بود اما بعد از تاکید رهبری بر این قضیه در این جلسات حاضر شدم.احمدی‌نژاد افزود: برخی‌ها به خود من گفتند ما به خاطر انتخابات با شما برخورد می‌کنیم در حالی که ما حتی یک دقیقه هم برای انتخابات کار نکردیم.

با ۷۰۰ میلیون می‌توان آماده‌اش را خرید
وی خاطرنشان کرد: به ما تهمت زده‌اند که برای هر نماینده ۷۰۰ میلیون خرج کرده‌اید، در حالی که اگر این طور بود خیلی راحت‌تر می‌توانستیم آماده‌اش را بخریم! احمدی‌نژاد با بیان اینکه خیلی کارها در دانشگاه‌ها را قبول ندارم، گفت: چون بعضی کارها به خاطر فشارهایی است که از جاهای دیگر وارد می‌شود. این مورد را به وزیر هم گفته‌ام که نباید از تمام کارها در دانشگاه حمایت کرد.

چرا گفتم بیداری انسانی
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث سیاست خارجی کشورمان گفت: هنر این است که در اتفاقاتی که در منطقه رخ داده است شما دو گام جلوتر باشید و آینده را تحلیل کنید هنر این نیست که بتوانیم گذشته را خوب تحلیل کنید.رئیس جمهور گفت: همه می‌دانستیم که خیزشهایی در منطقه در آستانه وقوع است اما مهم در این قضیه این است که بدانیم مدیریت این انقلابها در دست کیست. ما باید مدیریت تحولات و اصل تحولات را با هم تفکیک کنیم تا دچار تناقض نشویم.احمدی نژاد با بیان اینکه مگر بیداری انسانی غیر از اسلام است و اسلام غیر از انسان گفت: شش ماه دیگر خواهید فهمید که موضع رئیس جمهور درست بوده است البته در این موضوع دیگران هم می‌توانند حرفهای خود را مطرح کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com