وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بنده بعید می دانم که خود آقای هاشمی بخواهند در نماز جمعه حضور پیدا کنند چون قاطبه مردم نسبت به ایشان نگاه منفی دارند و نقش آفرینی خانواده ایشان را در فتنه 88 دیده اند و هیج وقت آقای هاشمی، نداشتن پایگاه مردمی اش را عیان نمی کند. چه اتفاق خاصی در رفتار و گفتار آقای هاشمی رخ داده است که می خواهند ایشان دوباره به نماز جمعه برگردند، آیا ایشان از کرده گذشته یشان پشیمان شده اند؟ از مواضع 26 تیر برگشته اند؟ و اتفاقی رخ دهد که نظر مردم نسبت به ایشان عوض شود؟
به گزارش بی باک به نقل از 598، هفته گذشته شاهد هیاهوی هماهنگ شده ای از سوی بسیاری از روزنامه های داخلی و برخی از رسانه های داخلی و خارجی با موضوع حضور مجدد حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه روز قدس سال جاری بودیم. خبری که با واکنش های فراوانی روبرو گردید و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در مصاحبه ای ضمن بی اطلاعی از این موضوع، حضور مجدد آقای هاشمی رفسنجانی را در جایگاه خطیب نمازجمعه را تکذیب نمود.

حال به منظور بررسی لایه های پنهان هیاهوی اخیر رسانه های اطلاح طلب نسبت به این موضوع خبرنگار پایگاه 598 در گفتگویی با حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی به واکاوی این موضوع می پردازیم.


 

 
حجت الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به وقایع تجربه شده در فتنه سال 88 عنوان داشت: هیاهوی اخیری که اصلاح طلبان در داخل به راه انداختند ریشه خارجی دارد و اخیراً هم غربی ها اعلام کرده اند که تحریم ها به تنهایی جواب نمی دهد و باید در کنار تحریم ها از اصلاح طلبان نیز دفاع کنیم و این استراتژی غرب است و قاعدتاً حمایت و دلارهایی که کنگره آمریکا در نظر می گیرد در جایی باید هزینه شود و دیدیم که در فتنه 88 افرادی از اصلاح طلبان به عربستان و قطر رفتند و در اذعان به این موارد را نیز در اعترافات برخی از فتنه گران سال 88 می بینیم.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو افزود: در قبال دریافت کمک های مالی، دریافت کنندگان تعهدی نسبت به غرب پیدا می کنند و یکی از کارهایی که می توانند انجام دهند فضا سازی و هیاهوهای داخلی است. هیاهوی بازگشت آقای هاشمی به نماز جمعه از سوی برخی از رسانه ها پروژه ای است که جدیداً کلید خورده است و می تواند ریشه خارجی هم داشته باشد.

وی گفت: البته بنده بعید می دانم که خود آقای هاشمی بخواهند در نماز جمعه حضور پیدا کنند چون قاطبه مردم نسبت به ایشان نگاه منفی دارند و نقش آفرینی خانواده ایشان را در فتنه 88 دیده اند و هیج وقت آقای هاشمی، نداشتن پایگاه مردمی اش را عیان نمی کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهار داشت: هدف اصلاح طلبان این است که آقای هاشمی را جلو بی اندازند و یک سری افرادی را همانند 26 تیر به نماز جمعه بکشانند و با ساخت سوژه جدیدی برای غرب، حیات مجددی را برای فتنه گران فراهم نمایند و همچنین این حرکت در آستانه انتخابات ریاست جمهور یازدهم می تواند تاثیر بسزایی برای بهم زدن امنیت انتخابات داشته باشد.

وی گفت: البته شورای امنیت ملی و سایر نهادهای مسئول نسبت به این تحرکات موضع نشان می دهد چون به وجود آمدن این مشکلات می تواند مسائل امنیتی را برای کشور ایجاد کند.

روانبخش بیان داشت: اقای هاشمی یک انسان سیاست مداری است و جایی قدم می گذارد که منافعش تامین شود البته به این منظور نیست که ایشان اشتباه نمی کنند و نمونه اشتباهش در فتنه 88 بود که در تشخیص، اشتباه کردند و اعتبار خود را از دست داد و این اعتبار به این سادگی بین مردم باز نمی گردد.

ایشان افزودند: مسئله بسیار روشن است که خود آقای هاشمی هم می داند که نمازگزاران جمعه پشت سر ایشان نماز نمی خوانند چون شرط امام جمعه عدالت است و عدالت ایشان در فتنه 88 مخدوش شده است و اکنون هم می بینیم که با گذشت 5 ماه از حکم دختر آقای هاشمی هنوز حکم وی اجرا نشده است و اگر کس دیگری بود قطعا اجرا می شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهار داشت: در مورد پسر ایشان هم همچنین، یعنی برگرداندن مهدی هاشمی که همه از نقش آفرینی او در فتنه 88 مطلع هستند سخت تر از گرفتن و برگرداندن ریگی و شهرام جزایزی نیست و قاعدتاً مردم می فهمند که عدم بازگشت مهدی هاشمی به علت حمایت آقای هاشمی از ایشان است.

وی گفت: مردم این گونه ار رفتارها را خلاف عدالت می دانند و اگر کسی تکیه گاه فتنه گران شد قاعدتاً شرط عدالت را ندارد و مردمی که در 9 دی به میدان آمدند به نماز جمعه می روند و این مردم پشت سر ایشان نماز نمی خوانند یا اینکه دوباره دختر و پسرهایی که در 26 تیر 88 پشت سر ایشان آمدند و نماز خوانند دوباره بیایند.

قاسم روانبخش بیان داشت: چه اتفاق خاصی در رفتار و گفتار آقای هاشمی رخ داده است که می خواهند ایشان دوباره به نماز جمعه برگردند، آیا ایشان از کرده گذشته یشان پشیمان شده اند؟ از مواضع 26 تیر برگشته اند؟ و اتفاقی رخ دهد که نظر مردم نسبت به ایشان عوض شود؟

وی در ادامه افزود: در صورت حضور آقای هاشمی در نماز جمعه ادعای مقبولیت مردمی ایشان هم از بین می رود و از این جهت بسیار بعید است که ایشان زیر باز این کار بروند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com