وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

اميرطاهر حسين خان نويسنده و پژوهشگر گفت: طي يك سال گذشته رسانه هاي بي بي سي فارسي؛ صداي آمريكا و سايت هاي جرس؛ نداي سبز آزادي؛ خبرنگاران سبز ؛ روز آنلاين و گويا نيوز پانزده هزار و سيصد و شش بار براي تخريب و حمله دولت دهم جمهوري اسلامي ايران به هجمه هاي داخلي كه از سوي رسانه ها و شخصيت هاي حقوقي كشور بيان شده است استناد كرده اند.

به گزارش بی باک، اميرطاهر حسين خان در گفت و گو با رادیو جوان تاكيد كرد: بر اساس مطالعات و تحقيقاتي كه به كمك دوستان خود انجام داده ايم از ارديبهشت سال 90 تا اول مرداد سال 91؛ 21 هزار و چهار صد و پنج بار دولت دهم از سوي رسانه هاي داخلي و شخصيت هاي حقيقي و حقوقي مورد هجمه و تخريب قرار گرفته است.

وي تاكيد كرد: در حاليكه باز بر اساس مطالعات صورت گرفته شده سيد محمد خاتمي رييس دولت اصلاحات از فروردين سال 1383 تا ارديبهشت سال 1384 از سوي رسانه هاي اصولگرا و داخلي تنها 4352 مورد مورد تخريب و هجمه قرار گرفته است .

حسين خان اضافه كرد : از اين مقدار 112 مورد از سوي رسانه هاي ضد انقلاب و سايت هاي بيگانه مورد استناد قرار گرفته است كه در مقايسه با ميزان امار ارائه شده در دولت دكتر احمدي نژاد بسيار ناچيز است.

اين كارشناس مسائل رسانه با اشاره به استناد رسانه هاي ضد انقلاب به اظهارات و هجمه داخلي عليه دولت دهم گفت: در طول انقلاب اسلامي اين ميزان توجه و استناد به اظهارات رسانه هاي داخلي و شخصيت هاي مدعي ولايتمداري از سوي رسانه هاي ضد انقلاب بي سابقه بوده است.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامي تصريح مي كند: بر اساس اطلاعات بدست آمده كنگره آمريكا و كاخ سفيد طي يك سال گذشته بر اساس هجمه هاي داخلي به دولت جمهوري اسلامي سياست هاي خصمانه خود را عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تدوين كرده اند.

وي تاكيد كرد:از اين 15 هزار و اندي استناد صورت گرفته به رسانه ها و شخصيت هاي داخلي عليه دولت دهم از سوي رسانه ها ضد انقلاب و شبكه هاي ماهواره اي 6543 مورد به سايت هاي و روزنامه هاي اصلاح طلب و نزديك به طيف كارگزاران و 8817 مورد به سايت هاي اصولگرا و نزديك به طيف هاي راست سنتي بوده است.

وي در خاتمه خاطر نشان كرد: مطلوب است كه جامعه دانشگاهي و متخصصان و كارشناسان و آنهاييكه دغدغه صيانت از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي دارند در محافل دانشگاهي و علمي تحليل كنند كه چرا بعد 33 سال به جايي رسيده ايم كه بايد خوراك مزدوران و عناصر ضد انقلاب را براي هجمه به نظام و دولت اسلامي را فراهم سازيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com