وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

جریان مرموزی در صدا و سیما بر سریالها چنبره زده و با بودجه این نظام و بیت المال به مقدسات ما توهین می کند و از آن مهمتر بی توجهی مسولان مخصوصا رئیس سازمان صدا و سیماست

در سالهای گذشته و علیرغم هشدارهای مداوم دلسوزان، جریان مرموزی در صدا و سیما شکل گرفته که هدفی جز تخریب انقلاب و ارزشهای آن را دنبال نمی کند.
به نحوی که این جریان به خود اجازه داده تا در یکی از قسمت های سریالهای مناسبتی ماه رمضان به امام راحل و رهبری معظم انقلاب توهین کند.در سالهای گذشته و علیرغم هشدارهای مداوم دلسوزان، جریان مرموزی در صدا و سیما شکل گرفته که هدفی جز تخریب انقلاب و ارزشهای آن را دنبال نمی کند.
در سکانسی از سریال مذکور ، فردی که نقش طلا فروش را بازی می کند در مقابل مراجعه مشکوک فروشندگان قطعه طلایی عتیقه به مغازه، به آنها پیشنهاد همکاری برای خرید بدون فاکتور طلا را داده و حتی اعلام می کند که اگر تعداد بیشتری از این اشیا داشته باشند ولو به صورت دزدی هم که باشد وی خریدار آنها است.
نکته مهم در این سکانس وجود تصویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر دیوار طلا فروشی است. 

این مسئله که در قسمت دوازدهم سریال «چمدان» شبکه دوم سیما رخ داد قلب ارادتمندان به انقلاب و رهبری را متاثر کرده و موجی از اعتراضات را به راه انداخته است.

گفته می شود اغلب این سریالها و برنامه ها از فعالیت گسترده بازماندگان مرتبط با پرونده سیامک پورزند در سازمان صدا و سیما می باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com