وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

واق واق بیهوده سگان صهیونیست به مثابه ادای آن سگی است که وقتی هیچ کاری از دستش بر نمی آید فقط می گوید:واق واق

جنگ روانی اسرائیل علیه ایران بوسیله خواننده فاسد آمریکایی + تصویر

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ چند روز پیش خبری بر روی سایت خبری دیلی نیوز قرار گرفت مبنی بر حمایت مادونا خواننده زن فاسد و بی اخلاق امریکایی در آخرین کنسرت برگزار شده‌اش از مخالفان جنگ با ایران. در این نوشته ادعا شده بود طرفداران اسرائیلی این خواننده منحرف امریکایی در آخرین کنسرت وی با بردن پلاکاردهایی با عنوان No War With Iran به اظهارات مقامات سیاسی رژیم اشغالگر قدس در خصوص جنگ با ایران اعتراض کرده‌اند. و خود وی نیز شجاعانه از ین اعتراض حمایت کرده است.

 

نکته قابل تامل این خبر اینجاست که دیلی نیوز مدعی شده این حلقه‌های اجتماعی اسرائیلی معتقدند حمله اسرائیل به ایران بسیار نزدیک بوده و قطعا جنگی اتفاق خواهد افتاد!

پیچیدگی طرح این ماجرا که در کمپین‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی از جمله فیس بوک و توییتر نیز تبلیغ وسیعی شده است اینست که هیچ گونه اشاره‌ای به قدرت نظامی و امنیتی ایران نمی‌شود و صورت مساله به رخ کشیدن قدرت پوشالی و عنکبوتی نظامی اسرائیل و تجهیزات نظامی ارتش آن تحت طرح خبر جذاب حضور یک خواننده زن فاسد در این معادله است.

از سویی عکس مطرح شده از این ماجرا نیز از سوی کاربران فضای مجازی با شبهات بسیاری مواجه شده است به طوری که هنوز به اثبات نرسیده است که آیا این تصویر واقعی است و یا با استفاده از ترفندهای فتوشاپ طراحی شده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com