وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به دکتر رفتم پس از معاینات فراوان دکتر تشخیص داد که باید عمل کنم وگرنه ممکن است تمام عمر فلج بشم .

من که از تمام قاعده های بازی دکترها بی اطلاع بودم گفتم باشه عمل می کنم که دکتر گفت یک ماه دیگه برات نوبت زدم اما قبلش 3میلیون تومان به حساب من بریز بعد تورا عمل میکنم .که این جمله او مثل یک پتکی بر سرم فرود آمد

واشک بی اختیار از گونه هایم جاری شد.وبا تمام تفسیر نگذاشتم که یک نامرد (دکتر)اشکهای مردانه ام را ببیند دکتری که از غفلت و عدم نظارت مسولین سوء استفاده می کند و اینگونه تحت عنوان زیر میزی که خیلی علنی است مردم را تیغ می زندو قسم پزشکی که چه عرض کنم وجدان انسانیش را هم به باد داده است خلاصه پس از التماس و اعلام انصراف از عمل به خاطر فقر راضی شد با 1 میلیون تومان مرا عمل کند و من غمناک از مطب او بیرون آمدم و فکر می کردم چگونه این مبلغ را تهیه کنم و دم در گفتم خدایا فقرا را مریض نکن




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com