وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ضیافت افطار باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تحت عنوان «شب سرخ دلدادگی با کریم اهل بیت» در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مدیران ورزش کشور، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، مدیران سابق باشگاه، بازیکنان تیم پرسپولیس و اصحاب رسانه از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

 صرف افطار، برگزاری نماز جماعت به امامت حاج سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سخنرانی محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس، مداحی و مولودی امام حسن مجتبی (ع) و صرف شام از جمله برنامه های این ضیافت بود.


 پیشکسوتان دهه ۵۰ و ۶۰ پرسپولیس در گوشه ای از محل برگزاری ضیافت کنار یکدیگر نشسته و به گپ و گفت و مرور خاطرات پرداختند. مانوئل ژوزه، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس که به خاطر تمرین عصر روز پنجشنبه احساس خستگی می کردند، طبق برنامه ریزی قبلی پس از صرف افطار و نماز جماعت از میهمانان خداحافظی کرده و برای استراحت راهی منازل خود شدند.

 اما در این میان علی کریمی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس تا انتهای مراسم حضور داشتند. قشقایی معاون وزارت امور خارجه، سید احمد رسولی نژاد معاون وزیر ورزش و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، پیشکسوتان صاحب نام و افتخار آفرین باشگاه پرسپولیس، هواداران قدیمی، مسئولین و مدیران ادارات منطقه پنج تهران، مدیران، معاونان و پرسنل باشگاه، سردبیران و برخی خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری های ورزشی، مسئولان ورزشی شبکه های رادیویی و تلویزیونی از جمله میهمان ضیافت افطار باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بودند که ساعاتی را در کنار هم سپری کرده و ضمن حضور در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به تجدید خاطره با یکدیگر پرداختند. 

     
































نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com