وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یک ایرانی: خوب شد نمردیم و معنای تحریم را هم متوجه شدیم! ما که نفتمان را راحت تر از گذشته می فروشیم، و غلات و باقی مواد مورد نیازمان را می خریم! اتفاقا این روزها که مثلا تحریم هستیم با سرعت بیشتری هم پیشرفت می کنیم.

 

مسئول امریکایی: خوب شد نمردیم و معنای پیچاندن را هم متوجه شدیم! این ایرانی ها از وقتی تحریم شدن، هم نفتشان را گرانتر می فروشند و هم غلاتشان را ارزانتر تهیه می کنند! خودم هم موندم! اصلا این چه کاری بود کردیم؟! با اعمال این تحریم ها بیشتر خودمون رو ضایع کردیم!

 

مسئول اسرائیلی: اَه! من که همون اول گفتم تحریم جواب نمیده! آهای امریکا! بیا با هم به ایران حمله کنیم!

 

مسئول امریکایی: به من چه! اگه عرضه و ایضا جرئتش رو داری، خودت برو حمله کن! چرا از من مایه می یای؟!
 


 

نتیجه گیری اخلاقی: چاه کن همیشه ته چاه است!

 

===

 

احتمال بیکار شدن دزدان!

 

مقامهای بانکی آمریکا از ادامه فعالیت یک بانک دیگر در ایالت ایلینویس جلوگیری کردند و تعداد بانک های ورشکسته این کشور از ابتدای ۲۰۱۲ به ۴۰ مورد رسید.

 

برخی آگاهان بر این عقیده هستند که احتمالا از چند ماه دیگر شهروندان امریکایی مجبور خواهند شد پول هایشان را در بالشت هایشان پس انداز کنند! زیرا اگر روند تعطیلی بانک های امریکایی با همین سرعت پیش برود مطمئنا تا چند ماه دیگر جایی اصلا بانکی در امریکا باقی نماند!
 

 

شنیده می شود اوباما با بیان نگرانی از روند تعطیلی بانک ها گفت: "من برای قشر «بانک زن» احترام ویژه ای قائل هستم؛ اگر بانکی نداشته باشیم آنها بیکار خواهند شد!" وی در پایان دستوری مبنی بر رسیدگی به وضعیت بانک ها داد و بعد از اینکه فهمید هیچ رقمه مشکل بانکهایش حل نمی شود دستور داد از این پس بانک زن اجازه دزدی به بقیه مکان ها را داشته باشند! گفتنی است هنوز از علت علاقه بالای اوباما به دزدان اطلاعی در دست نیست!

 

 

 

رها ابریشمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com