وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

چرا امام خمینی این وصیت زیبا را فرمود؟ مسئولان نظام اسلامی چگونه با آن برخورد کردند؟وقتی امام خامنه ای عزیز در این خصوص فرمودند : نگذارید یاد و خاطره جهاد و شهادت به دست فراموشی سپرده شود دغدغه کدام مسئول شد؟ طبیعی است بعد از جنگ نیاز به آبادانی است ولی آیا فرهنگ جهاد و شهادت در پیچ وخم آبادانی و سازندگی فراموش نشد...؟ از آسایشگاه جانبازان ثارالله در تهران چقدر میدانیم آیا آدرس آنجا را بلد هستیم؟ تا کنون شده سری به آنجا زده باشیم!؟ چرا اینگونه شد؟ چون بچه های گردان کمیل و سلمان فراموش شدند!!! پیش کسوتان جهاد و شهادت در دستگاه های اجرایی محدود شدند؟؟؟ ، انقلابی بودن انگ شد برای مدیران دولتی و منتج به این شد خیلی‌ها تغییر رویه دادند و خادم مردم بودن فراموش شد... شعارهایی از طرف افراد بی ثبات مطرح شد که مسئول انقلابی و جهادی برای جبهه‌ها بود... باعث شد پیش کسوتان جهاد و شهادت به دست فراموشی سپرده شوند، محدود شوند، حذف شوند همه به یک معنی است.
ای شهدا چقدر زود فراموش کردیم این کلام گهر بار خمینی را، امام میدانست که اگر پیش کسوتان جهاد و شهادت به فراموشی سپرده شوند فتنه های مختلف دامن جمهوری اسلامی را خواهد گرفت.
فراموش کردیم مجاهدت رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را و یادمان رفت ایثارها و مهربانی‌ها را، یادمان رفت بچه‌ها با دست خالی از جمهوری اسلامی دفاع کردند، حال ماموریت اصلی ما چیست؟
یادمان رفت شکنجه‌هایی که بچه‌ها در اردوگاه بعثی‌ها شدند یادمان رفت برای حفظ نظام چه جان‌ها فدا شده است و چه خونهای پاکی که نثار بقای اسلام و انقلاب شد. وقتی پیش کسوتان جهاد و شهادت فراموش شوند مردم کوروش هخامنشی را بیشتر از مهدی زین الدین و حاج همت می‌شناسند.وقتی پیش کسوتان جهاد و شهادت فراموش شوند سرعت رشد التقاط آنقدر زیاد خواهد شد که حماسه بزرگ حضور ۸۸ به اسارت دروغ رای من کو در می‌آید. در نامه های بعدی به بررسی رفتار افرادی خواهیم پرداخت که با قلم و اعمال خود سعی کردند وصیت نامه امام خمینی به دست فراموشی سپرده شود ... به قول حسین قدیانی :
ما جملگی یک خاریم در وسط چشم هر کسی که چشم دیدن مولای ما خامنه ای را ندارد
ما یک استخوانیم در گلوی سران فتنه
ما یک تیغیم بر گردن آمریکا و اسراییل
گره خوردن آه ماه با سینه چاه، هیهات


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com