وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

به گزارش انعکاس دقایقی پیش شبکه بی بی سی با ویژه برنامه مسابقات المپیک لندن به موفقیت نابغه کشتی ایران و جهان در لندن پرداخت.

گزارشگر برنامه که از محل برگزاری مسابقه فینال کشتی فرنگی وزن ۵۵ کیلوگرم از ورزشگاه اکسل گزارش می کرد با این جمله گزارش خود را آغاز کرد:حمید سوریان به جمع بزرگان پیوست.

ژافره در این ارتباط تلویزیونی افزود: سوریان اولین فرنگی کار ایران است که مدال خوش رنگ طلا را برای ایران به ارمغان می آورد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که ایرانی ها سالن محل مسابقه را با هیاهوی خود منفجر کردند!.

مجری برنامه اینجا لندن است نیز در تکمیل گزارشگر برنامه،گفت: این اتفاق در صورتی افتاد که رییس جمهور آذربایجان در ورزشگاه اکسل حاضر بود و ایرانی ها را نگران کرده بود که نکند چون آذربایجان از فیلا حمایت مالی می کند اتفاقاتی خارج از گود برای کسب مدال اتفاق بیافتد.

رستمی کارشناس برنامه نیز گفت:جو عجیبی بود و همه فریاد می زدند و سوریان فکر نمی کرد که به این راختی طلا ببرد چرا که وی در ۴ مسابقه حتی عرق هم نریخت.

رستمپور کارشناس برنامه افزود:مدال طلا وقتی بر گردن سوریان افتاد که بر جو سالن غلبه کرد .

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص ادامه موفقیتهای کشتی ایران در المپیک گفت: بی شک این آغاز راه کاروان کشتی ایران است و منتظر مدالهای بعدی ایران نیز باشید.

اما نکته جالب در این برنامه اشاره رستمپور به ادامه کار سوریان پس از المپیک لندن است که گفت:احتمالاً سوریان پس از مسابقات از کشتی خداحافظی خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com