وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

آنچه در این میان حائز اهمیت است واکنش سایت بالاترین به عنوان رسانه جنبش مرده سبز بود که این پهلوان نامدار را خائن نامید. این سایت در تیتری که نشان از عصبیت گردانندگان صهیونیست آن می دهد این جوان ری شهری را خائن به مردم نامید.

"

عماریون"- حمید سوریان قهرمان المپیک شد و قلب هزاران ایرانی را شاد کرد.

این دلاور مرد شهرری؛ پس از کسب 5 مدال طلای قهرمانی جهان، شب گذشته موفق به کسب مدال طلای المپیک در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی گردید؛ این افتخار آفرینی جهان پهلوان جوان را در کنار عبدالله موحد به عنوان رکورد دار کسب مدال های جهانی و المپیک قرار داد.

اما آنچه در این میان حائز اهمیت است واکنش سایت بالاترین به عنوان رسانه جنبش مرده سبز بود که این پهلوان نامدار را خائن نامید.
این سایت در تیتری که نشان از عصبیت گردانندگان صهیونیست آن می دهد این جوان ری شهری را خائن به مردم نامید.
دلیل این کار وابستگی فکری و خواستگاه مذهبی و مردمی حمید سوریان می باشد که عصبیت سبزی های مرده را تحریک کرده است.
پایگاه مقاومت سایبری عماریون این موفقیت عظیم را به پهلوان حمید سوریان؛ خانواده؛ مربیان و همشهری های متدین نامبرده تبریک می گوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب: :: برچسب‌ها: برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی سی,العربیه,الجزیره,اصلاح طلبان,ضدانقلاب,رجوی,فمینیستها,شیرین عبادی,بی غیرتی, بدحجابی,ضد ولایت فقیه,ملی گراها,کمونیسته,ذلت اعراب,توهین به مقدسات,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com