وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

روز گذشته ماجرای خروج بي سر و صدا و بدون مشکل فائزه هاشمی از کشور که به جرم تبلیغ علیه نظام به 6 ماه حبس و ممنوعیت از فعالیت سیاسی محکوم شده است، تیتر اول اکثر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در خبرهای روز گذشته و در ابتدای امر عنوان شد که فائزه هاشمي بدون در نظر گرفتن حكم صادره عليه او و بدون اينكه ممنوع‌الخروج باشد بي هيچ مشكلي به دبي سفر كرده است. 

وكيل هاشمي هم در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران طرح این موضوع که فائزه هاشمي ممنوع الخروج نيست و براي اجراي حكم وي زندان خالي وجود ندارد! ماجرا را وارد فاز عجیبي كرد.
 
انتشار گسترده این مصاحبه و ادعای وکیل مدافع خانم فائزه هاشمی در رسانه‌های خبری با واکنش سریع رئیس سازمان زندان‌ها مواجه شد.
 
غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها با رد ادعای عدم اجرای حکم فائزه هاشمی به خاطر پر بودن زندان‌ها گفت:هر فردی که از سوی دادستان معرفی شود را در زندان پذیرش می‌کنیم.

اما بار دیگر انتشار خبری بر روی خروجی خبرگزاری مهر توجه همه گان را جلب کرد . یک عضو خانواده هاشمی در مصاحبه با این خبرگزاری با تایید خبر سفر فائزه هاشمی به خارج از کشور گفت: وی به صورت قانونی کشور را به مقصد کشور انگلستان ترک کرده و حتما به کشور باز می‌گردد!
 
گویا انتشار این خبر خوشحالی بعضی از مهره‌های بد سابقه و ضد انقلاب از جمله سیاوش اردلان را در پی داشته است. سیاوش اردلان که به تازگی به دلیل حاشیه‌های غیر اخلاقیش از اجرا در برنامه نوبت شما کنار گذشته شده است با ذوق زدگی از حضور خانم فائزه هاشمی رفسنجانی در لندن در صفحه فیس بوک خودش نوشته است: "به به خانم هاشمی! همشهري شديم"!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب: :: موضوعات مرتبط: :: برچسب‌ها: برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی سی,العربیه,الجزیره,اصلاح طلبان,ضدانقلاب,رجوی,فمینیستها,شیرین عبادی,بی غیرتی, بدحجابی,ضد ولایت فقیه,ملی گراها,کمونیسته,ذلت اعراب,توهین به مقدسات,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com