وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش فرهنگ به نقل فارس به نقل از پایگاه خبری "عراق القانون" نوشت: فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌های مسلح در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.
بر اساس این گزارش، خانواده این کودک در منطقه "سیدة زینب" در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.


اعدام کودک شیعه عراقی پس از کشتار اعضای خانواده‌اش در سوریه

از سوی دیگر شیخ "محمد العریفی" شیخ وهابی سعودی از گروه‌های مسلح ضد نظام "بشار اسد" خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توییتر" از تروریست‌های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com