وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

 

کامران: برخی مدیران دو لپه بیت‌المال را می خورند+ کاتب: وزیر کشور برای عزت نظام استعفا دهد+نماینده لردگان: انتخابات هبه خدا به بشریت است

مجلس - انتقاد از برخی انتصابات دولتی، ردپای جریان انحرافی در انتصاب برخی فرمانداران، بیکاری و تشکر از یک نماینده از همسرش از جمله مطالب ذکر شده در نطق های امروز نمایندگان بود.

به گزارش خبرآنلاین حسن کامران نماینده اصفهان در نطق میان دستور خود با اشاره به برخی انتصابات غلط گفت: متاسفانه در برخی انتصابات غلط برخی خودشان به سمت دنیا می روند و از بیت المال دو لپه می خورند. رهبری معظم در دیدار با نمایندگان در این ارتباط از امام سجاد(ع) روایت کردند که مال فتنه انگیز است.
وی تصریح کرد: فتنه تنها به معنای فتنه در عرصه اجتماع نیست بدترین فتنه در عرصه دل است که از راه دل بستن به پول، زندگی، تشریفات و جاه و جلال بر روی دل بازکمی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نظارت بر نمایندگان از درون مجلس از توصیه های رهبر معظم است، خاطرنشان ساخت: مقام رهبری نسبت به خطر نزدیکی به صاحبان ثورت و قدرت هشدار دادند و دوستان باید به گونه ای عمل کنند که نظارت واقعی انجام گیرد و چشمی بصیر و بینا از خود مجلس مراقبت کند و در این مسیر درگیر رودرواسی و بده بستان نشوند.


نماینده گرمسار: ردپای جریان انحرافی در انتصابات در گرمسار به چشم می خورد
غلامرضا کاتب نماینده گرمسار نیز در نطق میان دستور خود نسبت به حضور و نفوذ جریان انحرافی در دولت انتقاد کرد و گفت: جریان انحرافی برای دخالت در امور اجرایی کشور تا کجا می خواهد پیش برود؟ تا کجا می خواهد اصول و ارزش های نظام را زیر سوال برود و ملت را از مسیر  ارزشها منحرف کند.
وی افزود: بدانند نمایندگان با تبعیت از فرمایشات رهبری بنا را بر انسجام و وفاق ملی گذاشته اند و پاسخ دندان شکنی به برخی منحرفین که کلید نفاق و انحراف را می زنند خواهند داد.
وی در ادامه نسبت به انتصاب فرماندار آرادان و نحوه برکناری فرماندار گرمسار انتقاد کرد و اظهار داشت: مردم با دخالت جریان انحرافی مورد ظلم قرار گرفته اند، چگونه است که فرماندار آرادان برای دخالت در انتخابات یک ماه مانده به انتخابات منصوب می گردد آنهم بدون اینکه ماموریت بگیرد یا دستور انتقال آن داده شود. و با وجود مکاتبات مکرر دیوان محاسبات مبنی بر غیرقانونی بودن این انتصاب توجهی نمی شود.
کاتب ادامه داد: در مقابل فرماندار گرمسار که براساس ارزیابی وزارت کشور فرماندار نمونه کشوری بوده شبانه عزل می شود و استاندار به من می گوید نقشی در این انتصاب و عزل نداشته است. به نظر می رسد پای جریان نحرافی را جستجو کرد.
وی از وزیر کشور خواست برای عزت اسلام و نظام استعفا دهد.

 

اعتراض به رشد بیکاری در مبارکه
علی ایرانپور نماینده مبارکه نیز در نطق میان دستور خود نسبت به رشد بیکاری در حوره انتخابیه اش اشاره کرد و گفت: بیکاری در شهرستانی که صنعتی ترین شهرستان کشور است دو رقمی شده است آنهم در شرایطی که 530 واحد صنعتی در شهرستان وجود دارد.
وی افزود: انتظار این است که وقتی آلاینده های این صنایع و مهاجرت پذیری این صنایع مختص شهرستان مبارکه است در استخدام نیروها نیز بومی بودن مورد توجه قرار گیرد.


انتخابات هبه خدا به بشریت
محمد جلیل سرقلعه نماینده لردگان نیز در نطق میان دستور خود نسبت به سوء مدیریت برخی مدیران اقتصادی کشور انتقاد کرد و گفت: بی توجهی به معیشت مردم، تخطی و تفسیر به رای برخی قوانین مانند بودجه توسط برخی مدیران و عدم پاسخگویی به مردم واقعیتی نگران کننده است و متاسفانه عملکرد وزارتخانه های اقتصادی کشور در سال گذشته و در سال جاری دور از انتظار و توقع بود.
وی همچنین در بخش هایی از صحبت خود انتخابات را هبه خدا به بشریت دانست و از نمایندگان خواست در 4 سال دوره نمایندگی خود تلاش خود در جهت تحقق خواسته های مردم را به کار گیرند. وی در پایان از همسر خود تشکر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com