وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دونالد رامسفلد وزیر اسبق دفاع آمریکا مدعی شد: دولت اسرائیل اطلاعات خوبی در مورد ایران دارد و پیش از اقدام نظامی علیه تهران نباید کاخ سفید را مطلع کند.

به گزارش انعکاس .به نقل از انتخاب، وی در گفتگو با فاکس نیوز گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ابزار تصمیم گیری درست را دارد.

رامسفلد اضافه کرد: اگر من جای دولت اسرائیل بودم، دولت امریکا را از قصد اقدام نظامی ام علیه ایران اگاه نمی کردم.

وزیر سابق دفاع آمریکا ادامه داد: دو دولت رابطه ی نزدیکی دارند اما تماس تلفنی در این خصوص، می تواند به بیرون از دولت امریکا درز کند و به رسانه ها برسد.

وی تصریح کرد: تحریم ها علیه ایران جواب نداده است. مردم و دولت قادر به مدیریت امور و ادامه فعالیت های خود هستند.

رامسفلد گفت: حمله به ایران پیچیده است. این کشور، کشور پیچیده ای است و چندین سایت هسته ای دارد.

وی اضافه کرد: من فکر نمی کنم که اسرائیل باید توانایی هسته ای ایران را نابود کند. تنها کاری که اسرائیلی ها باید انجام دهند، تاخیر در برنامه هسته ای ایران است.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com