وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هر چند دعوتنامه های رئیس جمهور ایران توسط فرستاده ویژه ایشان ارائه نشده است ولی با توجه به جنایت آشکار ملک عبدالله و شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه علیه شیعیان مظلوم بحرین آیا این اقدام سیاست همراه با دیانت است یا صرفا سیاست؟

به گزارش انعکاس به نقل از باشگاه خبرنگاران، دعوتنامه رئیس جمهور کشورمان از ملک عبد الله شاه عربستان و شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین از طریق کانال دیپلماتیک تحویل داده شد.

هر چند این دعوتنامه ها توسط فرستاده ویژه رئیس جمهور کشومان ارائه نشده است ولی با توجه به جنایت آشکار ملک عبدالله و شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه علیه شیعیان مظلوم بحرین آیا این اقدام سیاست همراه با دیانت است یا صرفا سیاست؟

دعوتنامه شاه عربستان قرار بود توسط معاون وزیر خارجه ایران به وزیر خارجه عربستان تحویل داده شود که بعد از اجرای حکم اعدام برخی اتباع ایرانی در عربستان سفر امیر عبد اللهیان به جده لغو و دعوتنامه از طریق کانال دیپلماتیک ارسال شد.

آیا در صورت حضور این دو مجرم در جمهوری اسلامی مقامات کشورمان به استقبال این دو جنایتکار نخواهند رفت و مصافحه نخواهند کرد ؟!  و آیا این اقدام، آتش زدن به دل هزاران خانواده داعدار شیعه در دو کشور عربستان و بحرین نخواهد بود ؟!

هر چند احتمال حضور این دو فرد جنایتکار در ایران بسیار بعید است و تنها ننگ این دعوت برای دعوت کننده به یادگار خواهد ماند .

لطفا برخی مسؤلین یا عبارت “سیاست ما عین دیانت ماست” را به زبان نیاورند یا واقعا پایبند ارزشها باشند

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com