وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


به گزارش سرویس سیاسی بی باک، همزمان با فرار خاوری های اقتصادی و امنیتی از کشور، متاسفانه این روزها اخباری از قطعی شدن حکم برخی نیروهای ارزشی و حزب اللهی که در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند، منتشر می شود.

بسیار جای سئوال و ابهام دارد که با چه توجیه و منطقی فرزندان حضرت امام خامنه ای در عرصه جنگ نرم که در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده اند با چنین برخوردهای سختگیرانه ای روبرو می شوند اما در مقابل بسیاری از فتنه گران و براندازان و مفسدان اقتصادی و امنیتی به راحتی می توانند در داخل و خارج از کشور آزادانه به سیاحت بپردازند و عجیب اینکه کسی نتواند مانع فرار خاوری بانک ملی و خواهر متهم مهدی هاشمی به خارج از کشور شود!

 
چگونه قابل توجیه است که مفسدان و براندازان نظام تا زمانی که در کشور هستند؛ تاج سر برخی مسئولین باشند و زمانی که بخاطر رسوایی های پیاپی به خارج از کشور فرار می کنند؛ مورد استقبال بیگانگان قرار گیرند اما متاسفانه نیروهای انقلاب نه در داخل و نه در خارج از کشور از هیچ امنیت و آرامشی برخوردار نباشند.

آیا با این اوصاف جای هیچ شک و شبهه ای باقی می ماند برای اثبات کلام سید شهیدان اهل قلم که فرمود " در جمهوری اسلامی ایران همه آزادند بجز بچه حزب اللهی ها"

آیا مسئولین قضایی در قبال هتاکانی که به بزرگان نظام و انقلاب جسارت نمودند و شخصیت بزرگانی چون حضرت علامه مصباح یزدی را با منافقن صدر اسلام تشبیه کردند، چنین برخوردهایی را کرده و خواهند کرد؟

گفتنی است؛ چندی پیش علی مطهری به علامه مصباح یزدی و سایر بزگان انقلاب، زشت ترین تشبیهات را بکار برد اما هیچ دستگاهی ضرورت برخورد با وی را احساس نکرد و همین دو هفته پیش بود که یک سایت خبری در بخش نظرات خود با وقاحت تمام برای حضرت علامه مصباح یزدی آروزی مرگ کرد و توهین آمیز ترین عبارتها را در قبال وی بکار برد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.
 

حال در شرایطی که سایت پخش فیلم پایداری که تنها به انتشار سخنان بزرگان نظام می پرداخت، بدون هر گونه تذکر قبلی و بدون ذکر دلیل، فیلتر می شود اما سایتهای پخش فیلمهای مستهجن و غیراخلاقی آزادانه در کشور فعالیت می کنند و در شرایطی که روزی طلب ها که تنها رسالت خود را در دفاع از نظام و انقلاب می بینند و در این راه زخمهای فراوانی از دشمنان نظام و انقلاب دیده اند؛ باید به زندان سیاسی جمهوری اسلامی ( آنجا که باید براندازان و فتنه گران را در خود جای دهد ) بروند اما برخی هاشمی ها و خاوری ها بعنوان مجرمان و مفسدان اقتصادی و امنیتی به راحتی مجال فرار از کشور و آرمیدن در آغوش بیگانگان را پیدا کنند؛ چه انتظاری است که نیروهای انقلابی و فرزندان حضرت امام خامنه ای، دل و دماغی برای جنگ نرم و دفاع از انقلاب پیدا کنند؟!
 
بسیار جای تاسف داد که برخی فرزندان هاشمی رفسنجانی که در شعله ور کردن آتش فتنه؛ از هیچ خیانتی کوتاهی نکردند و موجب اختلافات گسترده در داخل کشور و حتی در بین برخی مسئولین شدند؛ این روزها آزادانه در مجالس رسمی حاضر شوند و آزادانه اجازه خروج از کشور و رفتن به شهر اربابانشان را داشته باشند اما برخی نیروهای انقلابی و فرزندان شهدا صرفا بخاطر یک انتقاد، همه خدماتشان به نظام و انقلاب نادیده گرفته شود و با شدیدترین برخوردها روبرو شوند.

اگر فائزه هاشمی و مهدی هاشمی و رئیس سابق بانک ملی بعنوان خاوری های اقتصادی و امنیتی به کشور برگردانده نشوند و جزای خیانتهای خود به نظام و انقلاب و مردم مظلوم این سرزمین را پس ندهند اما روزی طلبها بخاطر یک انتقاد معمولی از هر مسئولی به زندان روانه شوند؛ بی شک این همان جشن و آرزویی است که دشمنان نظام و انقلاب در انتظار آن بودند.

نکته دیگر اینکه وظیفه هر مسئولی که با اجازه ملت و ولایت بر مسندی می نشیند؛ شفاف سازی و پاسخگویی به ولایت، ملت و نخبگان امت می باشد و در صورتی که دیگران در انتقادات خود از مسئولین احیانا گرفتار اشتباهی شوند در چنین شرایطی همانگونه که مسئولین انتظار دارند تا مردم از صدها اشتباه عمدی و سهوی شان بگذرند؛ آنها نیز باید از خطاهای احتمالی مردم و نخبگان کشور گذشت نمایند. قطعا این یک توصیه اخلاقی نیست که بتوان از آن براحتی گذشت و یا اینکه آنرا نادیده گرفت و توجیه کرد بلکه با مرور دستورات مولای متقیان، حضرت علی (ع) به مالک اشتر و سایر کلمات بزرگان دینی، جای هیچ شک و شبهه ای باقی نیست که این دستور صریح دین مبین اسلام به همه مسئولین در نظام های اسلامی است. 
 

گفتنی است؛ محمد حسن روزی‌طلب فرزند سردار شهید محمدجواد روزی طلب و  فعال رسانه‌‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به جرم انتشار متنی انتقادآمیز در وبلاگ شخصی‌اش، از سوی قاضی شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.
 
وی که در وبلاگ شخصی خود از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب همچون میثم نیلی، سعید ذاکری و همچنین فیلترینگ سایت های 598 و بی باک انتقاد کرده بود، با شکایت و اعلام جرم دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود.
 
بر اساس این گزارش پرونده وی با صدور قرار مجرمیت به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شد و 11 مرداد نیز برای برگزاری دادگاه تعیین وقت شد که در این دادگاه این فعال رسانه‌ای به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.
 
در بخشی از حکم صادره آمده است: «در مانحن فیه، نظر به مقام و موقعیت آقایان لاریجانی‌ها بعنوان روسای قوای مقننه و قضاییه، با بکار بردن «دیکتاتوری برادران ادامه دارد» موجبات وهن شخصیت و توهین به مقام و موقعیت آنان را موجب می‌گردد. در نتیجه مشمول عنوان قانون توهین موضوع ماده 609 قانون مجازات اسلامی می‌گردد. علی‌هذا...حکم به محکومیت مشارالیه به تحمل چهار ماه حبس تعزیری صادر و اعلام می‌گردد.»
 
پیش از این نیز امیرحسین ثابتی مسئول سابق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، به اتهام اطلاق لفظ «جاسبی گرا» به مسببین تصویب طرح وقف دانشگاه آزاد در مجلس هشتم، به سه ماه و يك روز حبس تعلیقی محکوم شده بود.
 
گفتنی است روزی طلب در کارنامه رسانه‌ای خود سردبیری سایت خبری رجانیوز، عضویت در شورای سردبیری روزنامه ایران و دبیر سیاسی این روزنامه در سال‌های 87 تا 88 و همچنین سردبیری سلسله ویژه‌نامه‌های «رمز عبور» که در ایام فتنه با استقبال زیادی از سوی نیروهای انقلاب روبرو شد را به همراه دارد. وی اخیرا نیز موفق به تالیف کتابهای «تکیه گاه» با موضوع بررسی نقش و عملکرد اکبر هاشمی رفسنجانی در ایام فتنه و «تاریخ شفاهی جنبش دانشجویی مسلمان» شده بود که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com