وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

چند روز قبل برادر یک نماینده مجلس، که اتفاقا مسئول دفتر این نماینده نیز هست؛ در ساعت 12 به بهانه ای می خواست وارد شرکت شود و با مدیریت بدون وقت قبلی ملاقات کند. طبق مقررات، سر شیفت حراست می خواست با مدیر، هماهنگی لازم را انجام دهد که این فرد مانع کار وی شد و با بی احترامی وارد شرکت شده، به فحاشی پرداخت و به مدیران این شرکت بی احترامی نمود.

بولتن نیوز: پرسنل شرکت های مهندسی عمرانی در گفت و گو با بولتن نیوز اظهار داشت: این شرکت در یکی از شهرهای استان خوزستان فعالیت می کند که اکثر کارمندان آن بومی هستند. اما متاسفانه برخی از مسئولین که مشخص نیست به دنبال چه منافعی هستند، برای اینکه افراد مد نظر خودشان را در این شرکت مشغول به کار کنند؛ فشارهای زیادی را بر مدیریت این شرکت مهندسی وارد کرده اند.

به گفته پرسنل این شرکت، چند روز قبل برادر یک نماینده مجلس، که اتفاقا مسئول دفتر این نماینده نیز هست؛ در ساعت 12 به بهانه ای می خواست وارد شرکت شود و با مدیریت بدون وقت قبلی ملاقات کند. طبق مقررات، سر شیفت حراست می خواست با مدیر، هماهنگی لازم را انجام دهد که این فرد مانع کار وی شد و با بی احترامی وارد شرکت شده، به فحاشی پرداخت و به مدیران این شرکت بی احترامی نمود.




پس از اندکی هرج و مرج، با اعتراض مدیران و طبق وظیفه ای که حراست به عهده دارد؛ وارد عمل شده و از ایشان خواست که مقررات شرکت را رعایت کند؛ که این فرد اعتنایی نکرده وبه کار خود ادامه داد.

سرانجام معاون حراست که بازنشسته سپاهی و از رزمندگان اسلام و جنگ تحمیلی دفاع مقدس است؛ به سمت ایشان آمد و از او خواست که فحاشی نکند.اما این فرد به این پاسدار بی احترامی کرده و ضربه ای به سینه سردار می زند. بر اثر این ضربه حال ایشان بد شد و به بیمارستان منتقل شدند. به خاطر این موضوع، ما به مراجع قضایی شکایت کردیم و منتظر حکم عادلانه دیوان عالی هستیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com