وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

همه را مثل خود، خر فرض کردید!؟ خیلی غلط کردید! آن یکی دریا کم بود که از آب گرفتید؟ «عین» عقال را از سر عمان بردارید، می شود اُمان. عرعر بس است. بد کردیم دریای بغل دستِ فارس را که فارسی ست عمان کردیم؟ خلیج عرعرعرعربی بی همه چیز!؟؟

 

از نگاهتان تعفن می بارد. بس است دیگر. خارک را خوار کردید. نگذارید بگویم که سپاه، خارتان کنند! کیش را همینطور مات نگاه نکنید. کاری نکنید بگویم که ارتش، چکارتان کند! بس که به فارس ها حساسید، مات مانده ام چگونه از فوت ابوموسا نمی هراسید. مجبورمان نکنید که بگویم بسیج، شکارتان کند. بس که از خلیج فارس گاز گرفته اید؛ آنقدر هار شدید که برای فارسی بودنش، پارس می کنید؟؟!

 

اینبار، به کاهدان زدید. این پارسی ترین خلیج نیلگون، آنقدر گل آلود نشده که بتوانید در فرصت مناسب ،ماهی گیری کنید! مواظب باشید انگشت پای ایران، یک وقت در چشمتان فرو نروند. مانده ام اگر تنگه را ببندیم، از ترس و با آن همه شکمبه و دنبه، چگونه از سوراخ موش رد می شوید؟

 

مگر خودتان جزیره و دریا ندارید؟ به ما چه که ندارید! پس اینقدر به تنب های کوچک و بزرگ ما خیره نشوید، که بد می بینید. چشمتان را برای صدف های خارک تیز نکنید، که جای مروارید، آب مروارید می گیرید. عرب در خاب بیند تنب کوچک! شما تمبانتان را بچسبید که ابوموسا دارد می دمد. مبادا تشت رسوایی تان از بام بیفتد!

 

شما کوچکتر از آن هستید که در سیاسی بازی، حریف شطرنج ایران شوید. به دردسر نیندازید خود را. گنده تر از دهانتان حرف می زنید. کیش اگر تکان بخورد مات می شوید. کاری نکنید که فیلمان یاد هندوستان کند. قشم اگر پایش را دراز کند، سونامی کشور بی در و پیکرتان را می برد. «دریای سر زمینی» به کنار، «توپ» را اگر یک خانه جابجا کنیم، «آچمز» می شوید.

 

عرب اگر نفت نداشته باشد، باز حرف دیگری دارد؟ بیخودی برج العرب را بزرگ نکنید. کاری نکنید که برج میلاد را در آستینتان فرو کنیم. پول نفت را خورده اید و حرف مفت می زنید؟ حرفی نزنید که _8_ تان را هفت کنیم و در برنامه هفتِ -خنده بازار- به ریش نداشته تان بخندیم.

 

زر مفت می زنید! هر آنچه آمریکا گفت می زنید! نفت را خورده اید و سمت جزایر ما آروغ می زنید؟ لطفن آلوده نکنید هوا را! کاری نکنید که قایق های عاشورا در همین خلیج، به عرعر کردن بیندازند شما را! ما اهل جزیره مجنون هستیم. کاری نکنید که رنگ نیلگون خلیج فارس را، رنگ خون کنیم.

 

اگر اسرائیل سگ دست آموز آمریکاست، شما چارپای عر!بی!ِ کشور های غربی هستید، که جای عوعو، عرعر می کنید. برای اسرائیل استخان پرت می کنند و برای شما یونجه. و این در ذهن ما نمی گنجد که دوباره پایتان را از گلیمتان دراز تر کنید!

 

اگر عمارت تهی کند اهل تهران، از امارات ؛ مات می شوید. پس بیخودی برای ما لات نشوید! شما شکلات هم نیستید. پس هر چه زودتر شرّتان را کم و بساطتان را جمع کنید. دیگر نشنوم توی خلیج پارسی ما عرعر کنید!

 

 

تکمله:

 

با تقدیم احترام به تمامی هوطنان عرب باغیرتمان، این متن مشت محکمیست بر یاوه گویی های شیخ نشینان «عماراتی».

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com