وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در تاریخ ۲۵/۱۰/۸۷ به فاصله ۵ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم ،وزارت امورخارجه و مشترک المنافع بریتانیا اقدام به افتتاح شبکه ای خبری به نام بی بی سی فارسی کرد.  هرچند قرار بود این شبکه بعد از سال ۸۸ افتتاح شود اما به دلایلی اعلام نشده که البته بعدها کاملا مشخص شد،قبل از سال ۸۸ فعالیت رسمی اش را آغاز نمود. 

فعالیت هایی که بعدها در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نمود پیدا کرد و در نقش رسانه فعال فتنه گران و هماهنگ کننده اپوزیسیون خارج و پیاده نظام داخلی فتنه به ایفای نقش پرداخت. 

با توجه به این مساله، به نظر می رسد دشمنان نظام این بار نیز برای انتخابات پیش رو سناریو های مشابهی را در نظر گرفته اند و قرار است در صورت فراهم شدن پیش زمینه های لازم برای فتنه انگیزی این بار رسانه ای جدید با شکل و شمایلی جدیدتر در جهت هماهنگی های رسانه ای قدم بردارد.

این مساله با توجه به اینکه بعد از گذشت دو سال، بی بی سی فارسی عملا تاثیر گذاری سابق خود را از دست داده و با بحران های مدیریتی اخیر در تیم صادق صبا و حاشیه های نه چندان مناسب پس از آن با بحران کاهش شدید مخاطب نیز رو به رو شده اهمیت تاسیس یک رسانه فارسی زبان جدید را که بتواند زبان اپوزیسیون ایران باشد از اهمیتی مضاعف برخوردار می سازد.

از این گذشته، به گمان طراحان موساد و MI6 شبکه العربیه این مزیت را نیز دارا خواهد بود تا با رنگ و لعابی به ظاهر اسلامی تر خود را به مخاطب عرضه کند و از این جهت نسبت به بی بی سی فارسی دارای مزیت باشد.

در این میان نکته جالب توجه آن است که سرویس های جاسوسی علی رغم تجربه تلخی که از به باد رفتن سرمایه شان در شبکه صدای آمریکا اندوخته اند این بار نیز به نوری زاده اعتماد کرده و در قحط الرجال اپوزیسیون مسئولیت راه اندازی این شبکه را نیز به وی سپرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com