وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 
میدل ایست آنلاین به نقل از این شهروندان تونسی تأکید کرد: "تونسی ها در قطر در شرایط بسیار بد و غیر انسانی زندگی می کنند .. این درحالی است که قطر مدعی حمایت از انقلابهای عربی است".
 
آنها تأکید کردند که هنگام ورود به قطر و قبل از انتقال به اردوگاه اسکان جمعی، در مجتمع هایی اسکان داده شدند که کمترین شرایط یک زندگی شرافتمندانه در آنجا یافت نمی شد. به صورتی که همه آنها را مجبور کردند در اتاقهایی تنگ و کوچک و بدون امکانات زندگی کنند.
 
مسئولان قطری علاوه بر توهین های لفظی، از هرگونه تماس آنها با خانواده هایشان جلوگیری کرده، و هر روزه آنها را تهدید به اخراج می کنند.
 
این شهروندان تونسی با اشاره به فریب کاری قطری ها، تأکید کردند: در تونس قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن در قطر یک زندگی شرافتمندانه و حقوق و دستمزد مناسب دریافت کنند؛ ولی با ورودشان به این کشور آنها را مجبور کردند که قراردادی جدید با دستمزد بسیار ناچیز امضا کنند.
 
در قطر حدود 10 هزار شهروند تونسی زندگی می کنند که اکثر آنها در بخش های آموزش، بهداشت، نفت، گردشگری و امنیت فعالیت دارند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com