وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پرس تي‌وي نيروهاي امنيتي سوريه در ادامه تلاش براي پاکسازي شهر حلب از گروه‌هاي مسلح در چند محله اين شهر با شورشيان درگير شده‌اند.

درگيري در محله‌هاي سيف الدوله، هنانو، حمدانيه و الباب ادامه دارد اما بخش بزرگ‌تري از اين شهر در آرامش به سر مي‌برد.

نيروهاي دولتي سوريه با ورود به منطقه الصخور در حلب بين ۲۰۰ تا ۲۵۰ شورشي را دستگير کردند که به نظر مي‌رسد ۷۰ نفر از آنان از اتباع کشورهاي خارجي هستند.

در همين حال باندهاي مسلح سوري روز سه شنبه (۱۷ مرداد) با حمله به يک پاسگاه پليس راهنمايي و رانندگي در مرکز حلب به سوي نيروهاي پليس سوريه تيراندازي کردند. اين حمله تلفات در برداشته است.

شورشيان که از حمايت بيگانگان برخوردارند از چندين کشور غربي و کشورهاي منطقه از جمله عربستان سعودي سلاح دريافت مي‌کنند و از حمايت اين کشورها بهره مند هستند.

از مارس ۲۰۱۱ وهمزمان با آغاز ناآرامي‌ها در سوريه تعداد زيادي از مردم اين کشور از جمله شمار زيادي از نيروهاي امنيتي جان خود را از دست داده‌اند.

اين در حالي است که سازمان ملل به علت آن‌چه شرايط وخيم شهر حلب خوانده ناظران خود را از اين شهر خارج کرده است. ۲۰ ناظر سازمان ملل به ستادهاي ماموريت خود در دمشق بازگشتند.

بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه روز دوشنبه (۱۶ مرداد) رياض فريد حجاب، نخست وزير اين کشور را برکنار کرد و به عمر غلاونجي، معاون وي دستور داد موقتا اداره دولت را به عهده گيرد.

دمشق مي‌گويد:«قانون‌شکنان، خرابکاران و شورشيان مسلح» عامل ناآرامي‌هاي اخير اين کشور هستند، در حالي که مخالفان، نيروهاي امنيتي را به کشتار معترضان متهم مي‌کنند.

دولت سوريه مي گويد، ناآرامي‌هاي اخير از خارج از کشور کنترل و هدايت مي‌شود و گزارش‌هاي موجود حاکي از آن است که شمار زيادي از شورشيان مسلح را اتباع خارجي تشکيل مي‌دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com