وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حال كه روشن شد چه كسانی در فقه اسلام و شیعه نجس می باشند به كنكاش در آثار بهائیان می پردازیم .
علی محمد باب و حسینعلی نوری در کتب خود ادعای الوهیت کرده اند لذا برای الله شریک قائل شده اند ؛که این خود موجب شرک است. بهائیان دین اسلام را منسوخ می دانند و منکر خاتمیت حضرت محمد-صلی الله علیه و آله -شده اند و این خود تنها انکار ضروریات دین است بلکه انکار اصل دین مبین اسلام است . و همچنین روایات زیادی در مورد امام زمان عجل الله آمده که آن حضرت را دقیقا توصیف کرده و اینکه ایشان فرزند حسی بن علی علیه السلام امام یازدهم شیعیان است اما بهائیان منکر وجود همچین شخصی هستند و علی محمد باب را امام دوازدهم ما شیعیان می دانند.
با روشن شدن این توصیفات از بهائیان روشن می شود که آنان کافر نسبت به دین اسلام هستند و برای مسلمانان با بقیه نجاسات هیچ فرقی ندارند ،حتی خوردن باقی مانده غذای آنان هم حرام است و هیچ راهی برای پاک کردن آنان جز قبول اسلام وجود ندارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com