وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

انعکاس: با وجود گرمای بیش از ۵۰ درجه، اهالی بخشی از منطقه بوارده آبادان از روز چهارشنبه هفته پیش تاکنون در بی‌آبی به سر می‌برند.

اهالی بخشی از منطقه بوارده شمالی آبادان با وجود گرمای طاقت‌فرسای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد آبادان و نیاز مبرم شهروندان به آب آشامیدنی و شهری، این منطقه در ماه مبارک رمضان چهار روز متوالی‌ست که در بی‌آبی به سر می‌برد.

اهالی این منطقه در تماس با دفتر خبرگزاری فارس حوزه جنوب خوزستان بیان کردند که با وجود تماس‌های مکرر هیچ یک از مسئولان شهری پاسخ مناسبی برای حل این مشکل نداشته‌اند.

*مسئولیت مناطق شرکتی واگذار نشده بر عهده پالایشگاه است

رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص این مشکل اظهار کرد: شبکه خانگی و شهری آب و فاضلاب مناطق مسکونی شرکتی بریم، بوارده شمالی و جنوبی همچنان زیر نظر شرکت نفت آبادان اداره می‌شود.

وی افزود: این مناطق به شبکه آب و فاضلاب شهری آبادان وارد نشده و در صورت بروز مشکل در سیستم شبکه این مناطق مسئولان شبکه آب و فاضلاب پالایشگاه پاسخگو هستند.

این در حالی است بخشی از شهروندان مناطق شرکتی بوارده شمالی چهار روز متوالی در کش و قوس شبکه آب و فاضلاب شهری و شرکتی با بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نويسنده:رضا غلامي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com