وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

يك جوان عربستاني برای پرداخت بدهی خود به بانک و بهبود شرايط دشوار زندگی، بخشي از كبدش را به فروش گذاشت.

"ابراهيم العنزي" از ساکنان منطقه "عرعر" در شمال عربستان، با انتشار آگهی از طريق پایگاه اینترتی "تویتر"، گفته است: من از ساكنان عرعر هستم و با زبان روزه به خداوند قسم ياد مي كنم كه در مقابل دريافت مبلغ 120 هزار ريال سعودي براي پرداخت بدهي بانكي ام، كبد يا كليه ام را مي فروشم؛ زيرا بانك همه حقوقم را بابت بدهي دريافت مي كند و ماهيانه فقط 200 ريال برای من مي ماند.

اين جوان عربستاني مي افزايد: من همه آزمايش هاي پزشكي مبني بر سلامت جسمي را در اختيار دارم، و آماده ام در هر زمان اين اعضايم را اهدا كنم و به خدا سوگند كه در اين زمينه كاملا جدي هستم.

وي با بیان اینکه برای نجات خود و خواهرانش که در یک چادر زندگی می کنند چاره ای جز این کار ندارد، اظهار داشت: هدفم از نوشتن اين مطالب، ايجاد آشوب و يا گدايي نيست؛ من با يك قطري درباره اهداي بخشي از كبدم به مادرش به توافق رسيده ام که اميدوارم خداوند به وي شفا بدهد.

اين جوان عربستان در پايان مي نويسد: پس از عيد فطر به قطر خواهم رفت و با اهداي بخشي از كبدم مشكلم حل خواهد شد، تا دست گدايي به سوي هيچ كس دراز نكنم.

پیش از این نیز یک شهروند عربستانی برای تأمین مخارج خانواده، فرزندش را در اینترنت به فروش گذاشته بود.

گسترش فقر و بیکاری در کشور نفت خیز عربستان، یکی از بزرگترین چالشهایی است که موجب افزایش روز افزون نارضایتی ها، اعتراضات، و آمار خودکشی در این کشور شده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com