وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اعتراض به عملکرد شیخ در فتنه؛ بعد از هاشمی و لاریجانی

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق‌نوری، شب گذشته در حرم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا در مراسم احیا، با اشاره به اهميت عدل و اقامه عدالت در مديريت يك جامعه، به تاكيدات حضرت علي (ع) در ارتباط با مساله عدالت اشاره كرد.



به گزارش عمارها؛
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که حضورش به عنوان سخنران مراسم احیا مشهد مقدس با اعتراضات مکرر مردم همراه بود با اشاره به اهميت عدالت تاكيد كرد: آنچه كه مردم را استوار، مقاوم و وفادار نسبت به آرمان‌ها و انقلاب اسلامي مي‌كند، اقامه عدل است.

علی اکبر ناطق نوری از جمله فعالین انتخابات ریاست جمهوری دهم بود که حمایت همه جانبه ای را از میرحسین موسوی انجام داد و که بعد از آن با رویگردانی مردم مواجه شده بود اما دیروز بعد از دو سال به صحنه عمومی حضور پیدا کرد که این جلسه نیز برای او به مشکل کشیده شد.

وی که در ابتدای صحبت خود شروع به بیان سوابق خود در انقلاب اسلامی کرد و از حضور خود در تمامی مقاطع انقلاب خبر داده بود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری مورد برخورد تند حاضرین صورت گرفت.

بعد هم با قرائت حدیثی از حضرت علی، مبنی بر رابطه بین عدالت و کرم و جود، اشاره به مهم تر بودن عدالت داشت و محوریت صحبتهای خود را این گونه مشخص کرد.

ناطق نوری با توجه به جو حاکم بر جلسه به تعریف از مردم پرداخت و ادامه داد: مردم ما نشان دادند در این سه دهه که ملت ما ملتی مقاومتی است، جوانان ما با حضور در هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا در برابر ما ایستاده بود با مدیریت 10 ساله امام خمینی(ره) مقاومت کرد و ایستاد.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: مردم در مبارزه با گروهک ها اجازه بردن یک وجب از خاک کشور  را به آنها ندادند ما باید قدر این مردم را بدانیم و نگذاریم اراده آنها متزلزل شود.

مردم که به سخنرانی ناطق نوری اعتراض داشتند با فرستادن صلوات مخالفت خود با وی را نشان می دادند، که ناطق نوری با توجه به فرستادن مکرر صلوات از سوی مستمعین گفت: «آنقدر صلوات نفرستید، صلوات فرستادن مکان و زمان خاص دارد» .

در حین سخنرانی ناطق نوری تعدادی از جوانان با شعارهایی نسبت به حضور ناطق در مراسم معنوی شب قدر حرم رضوی اعتراض کردند.

این افراد معتقد بودند حضور ناطق نوری به عنوان یکی از ساکتین فتنه در این مراسم جایگاهی نداشته و سخنان وی نیز درباره عدالت با توجه به عملکرد وی بی معناست.

مردم ما پیشتر نیز از این برخوردها را در مقابل ساکتین فتنه 88 داشته اند و از آن دست می توان به حواشی سخنرانی های 15 خرداد 89 هاشمی رفسنجانی در صحن حرم حضرت معصومه بود که با اعتراضات وسیع مردم مواجه شد و جلسه به تشنج کشیده شد.

این حواشی باعث شد این مراسم که به صورت مستقیم از شبکه یک سیما در حال پخش بود برای دقایقی متوقف شود.

گفته ها حاکی است که در جریان این اعتراضات 4 نفر از حاضران توسط ماموران بازداشت شده اند. این رفتار در سال 89 نیز از سوی اطرافیان علی لاریجانی در مسجد زین العابدین قم صورت گرفته بود و دانشجویانی که به لاریجانی به دلیل سکوتش در فتنه انتقاد داشتند بازداشت شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com