وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در تازه‌ترین موج خشونت پلیس آمریکا علیه شهروندان این کشور، دو مأمور پلیس آمریکا به سمت یک سیاهپوست آمریکایی در میدان تایمز نیویورک تیراندازی کردند و او را به ضرب گلوله کشتند.

خبرگزاری فارس: تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاهپوست در میدان تایمز نیویورک+عکس

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز، عصر روز گذشته به وقت محلی، مأموران پلیس آمریکا در میدان تایمز نیویورک به سمت یک فرد سیاهپوست که به گفته آنها چاقو به دست داشت تیراندازی کردند و او را کشتند.

پلیس نیویورک در توجیه این اقدام خود اعلام کرده که این فرد سیاهپوست در حالیکه فرار می‌کرده و از میان خودروها عبور می‌کرده است، عابران پیاده را تهدید کرده و پلیس نیز پس از تعقیب وی به سمت او تیراندازی و او را به ضرب گلوله از پای درآورده است.

"پائول جی براون" سخنگوی پلیس نیویورک می‌گوید که افسران پلیس در ابتدا 6 مرتبه از اسپری فلفل برای متوقف کردن این شهروند سیاهپوست آمریکایی استفاده کردند و بعد از آن به سمت او تیراندازی و او را به ضرب گلوله از پای درآوردند.

نیویورک‌تایمز گزارش داد که مأموران پلیس آمریکا هیچ اطلاعاتی در خصوص تعداد گلوله‌هایی که به سمت این فرد سیاهپوست تیراندازی کردند، اعلام نکردند.

خشونت پلیس آمریکا علیه شهروندان به ویژه شهروندان سیاهپوست بسیار رایج است به طوریکه چندی پیش در گزارش‌ها منتشر شد که پلیس کالیفرنیا به سمت معترضین به تیراندازی پلیس به شهروند غیرمسلح آمریکایی در جنوب کالیفرنیا گاز اشک‌آور پرتاب کرد و دو نفر نیز در این تظاهرات دستگیر شدند.

کشته شدن یک فرد غیرمسلح در ایالت کالیفرنیا توسط یک مأمور پلیس، تعداد تیراندازی‌های پلیس آمریکا به سمت شهروندان آمریکایی این ایالت را از اول سال جاری میلادی تاکنون به 6 نفر افزایش داده است که این تعداد در سال گذشته 4 مورد بوده است که 5 مورد از این تیراندازی‌های سال جاری میلادی مرگبار بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com