وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به برخی شایعه‌ها درباره احتمال کاندیداتوری‌اش تاکید کرده که حاضرم تعهد محضری به آقایان بدهم که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم.

به گزارش انعکاس به نقل از سفیر، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی، نخستین بار این جمله را در دیدار با برخی جوانان در آستانه دوم خرداد امسال بیان کرد، اما در هفته‌های اخیر برخی از رسانه‌ها تلاش‌هایی را برای مطرح کردن نام خاتمی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرده‌اند.

خاتمی بار دیگر در واکنش به این تلاش‌ها و برخی اظهارنظرها در روزهای اخیر در برخی دیدارها تاکید کرده است که دغدغه او آزادی زندانیان سیاسی، باز شدن فضای کشور و گذر از فضای امنیتی و آزادی فعالیت احزاب و تشکل‌های غیردولتی است و هیچ دغدغه‌ای برای حضور در قدرت و به ویژه به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ندارد.

به گزارش سفیر، در حالی خاتمی به صراحت سخن از عدم کاندیداتوری‌اش می‌گوید که در دو هفته اخیر برخی تلاش‌ها از منشاء نامشخص در فضای مجازی برای دعوت از او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است.

نويسنده:رضا غلامي

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com