وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شعبه های رستوران زنجیره ای مکدونالد در اقدامی زشت و شنیع، ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را مورد اهانت قرار داد.

رسانه های سعودی نیز ضمن اعلام این خبر افزودند: مکدونالد در شعبه خود در شهر "طائف" یک عروسک اسباب بازی تولید کرده تا آن را به کودکانی که به همراه خانواده های خود به این رستوران می آیند، هدیه بدهد. این اسباب بازی به گونه ای ساخته شده که عروسک پای خود را بر روی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم قرار می دهد.

گفتنی است این اقدام مکدونالد در حالی انجام شده که در برخی شهرهای عربستان سعودی در اعتراض به این کار، حرکت و فعالیتی آغاز شده تحت عنوان "از پیامبر خود حمایت کن" و "با هم از پیامبر حمایت کنیم".

در این میان موجی از اعتراضات برای تحریم رستوران مکدونالد در فضای مجازی عربستان سعودی آغاز شده است. بسیاری از کاربران این پرسش را مطرح می کنند که چگونه وزارت بازرگانی و اداره گمرک سعودی به این کالا اجازه ورود به خاک عربستان را داده است؟!

این کاربران خواستار برخورد شدید با شرکت مکدونالد و تحریم این شرکت و نیز پلمپ شدن شعبه های این رستوران در سراسر عربستان سعودی شده اند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com