وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


نکته قابل توجه این است که با توجه به اطلاعات انتشار شده در هاآرتص، ابتدا شرکت های تلفن همراه از روی ترس از ایجاد رعب و وحشت در جامعه حاضر نشدند که با مسئولین همکاری بکنند.
 
آنها از وزارت دفاع تقاضا کردند که در صورت شکایت های مردمی از رژیم غرامت دریافت کند. ولی بعد ها دو طرف به توافق رسیدند بدون پرداخت غرامت از طرف رژیم حتی در صورت ایجاد خطا در هشداررسانی این کار را انجام دهند.
 
ارتش اسرائیل ماه هاست که مشغول این سیستم هشدار دهنده تلفن های همراه است تا در برابر حملات هکرها ایمن باشد. هاآرتص از قول  یک افسر ارتش نیرو های نظامی و غیر نظامی اشاره می کند به اینکه، در صورتی که کسی بتواند این سیستم را هک کند و آن را در یک موقعیت بحرانی متوقف یا بر علیه اسرائیل استفاده کند، این خیلی می تواند خطرناک باشد و ما بایستی در برابر چنین خطری محفوظ باشیم.
 
این سری اقدامات که از سوی مقامات این رژیم صورت می گیرد انتقاد سیاسی مختلفی  را بر انگیخته است از این رو رسانه ها عدم آمادگی دفاع غیر نظامی اسرائیل را علیه جنگ با ایران مورد انتقاد قرار می دهند. روزنامه ی يديعوت آحرونوت می نویسد که، اسرائیل برای یک جنگ نظامی آماده نیست. به طور مثال حدود نصفی از مردم ساکن اسرائیل ماسک ضد گاز ندارند. همچنین تدابیر امنیتی در بیمارستان های اسرائیل تکمیل شده نیست، و تکمیل آنها حد اقل 3 سال طول می کشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com