وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

روز گذشته نیز در پی اولتیماتوم شدید دولت عراق برای پایان بخشیدن به بهانه ‌تراشی‌های گروهک تروریستی منافقین برای خروج و انتقال مسالمت‌آمیز نفرات باقی‌مانده از اشرف به کمپ ترانزیت، "مارتین کوبلر" نماینده سازمان ملل در عراق نیز با و ورود به کمپ تروریستی اشرف مجدداً خواستار همکاری گروهک منافقین برای تحقق طبیعی پروسه انتقال و از دست ندادن زمان برای حل مسالمت‌آمیز این مساله شد.

گزارشات رسیده حکایت از آمادگی واحدهای پلیس ضدتروریست عراق برای بیرون راندن گروهک منافقین و پایان بخشیدن به اشغال و حیات بیش از دو دهه خیانت و جنایت علیه مردم مظلوم عراق دارد و در همین رابطه، سخنگوی دولت عراق "علی دباغ" در اظهارنظری تازه از دولت آمریکا خواسته است در جهت کمک به موضوع خروج گروهکمنافقین از خاک این کشور گامی اساسی و جدی بردارد.

علی الدباغ با اشاره به تروریستی بودن گروهک منافقین، گفته است: صفت تروریستی بودن که گروهک مجاهدین خلق (منافقین) منتسب است، سبب می شود تا کشورهای دیگر از پذیرش اعضای این گروهک خودداری کنند. وی افزود: از جامعه جهانی خواستیم تا ما را در رهایی از این گروهک یاری سازند، اما بسیاری از کشورها به دلیل اینکه این گروهک یک گروهک تروریستی است از پذیرش آن سرباز می زنند.
 

در پی قطعی شدن خروج فرقه مجاهدین خلق از عراق و رانده شدن این گروهک از مرزهای ایران، گروهک منافقین در جریانی هماهنگ با رژیم صهیونیستی به دنبال استفاده از حربه قدیمی خودسوزی است که بارها و بارها توسط این فرقه مورد استفاده قرا گرفته است تا با استفاده از جنگ روانی و مظلوم نمایی توجه و نظر مراجه بین المللی حقوق بشر را به خود معطوف نموده و از نتایج آن به نفع مریم و مسعود رجوی بهره برداری نماید. موضوعی که تاریخچه آن با سالهای قبل و زمانی که مریم رجوی در فرانسه دستگیر شده بود باز می گردد و سالهاست که برای تحت فشار قرار دادن مجامع بین المللی مورد استفاده قرا گرفته است. ترسی که هر انسان آزاده ای را به حراس وا می دارد و گمان می رود که افراد باقی مانده در کمپ تروریستی اشرف نیز قربانیانی هستند که از سوی رجوی برای یک فاجه انسانی نگاه داری شده اند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی به بهانه خودکشی دسته جمعی و خود سوزی از آنها بهره برداری سیاسی صورت دهد.

"رهبری و کنترل فرقه گونه مجاهدین با انقلابات و نظرات ایدئولوژیک بیمار گونه " رجوی ها " یاد آور جریان جیمز جونز رهبر یک فرقه مذهبی در آمریکا است که جان نزدیک به هزار تن از پیروانش را با بی تفاوتی در اردوگاهش در جیمز تاون ,گویانا در سال 1978, با خودکشی دسته جمعی گرفت. بی تفاوتی رهبری مجاهدین به جان افرادش با فدا کردن آنان در عملیات گوناگون از سال ۶۷ تا خود سوزی اعضای این سازمان در سال 1382 در پی دستگیری مریم رجوی در پاریس , کاملا مشهود است . ۱۶ مورد خود سوزی در سال 1382 در شهر های لندن٬برن٬ اتاوا ٬پاریس٬رم٬آتن و نیکوزیا که منجر به کشته شدن ۲ زن به نام های ندا حسینی ۱۹ ساله و صدیقه مجاوری۴۰ ساله شد٬ توانایی های هولناک این فرقه را مشخص کرد. رهبری سازمان پس از شانزدهمین خود سوزی از پیروانش خواست که دیگر خود سوزی نکنند! و نشان داد که ارزشی برای جان آنان قائل نیست."



واقعیت اینست که بدستور مسعود رجوی قرارگاه اشرف بعنوان ناموس مجاهدین نباید اینطور مفت ومجانی و بدون سروصدا تخلیه شود.

برخی از شایعات گواه آن است که برای مظلوم نمایی هم که شده مسعود رجوی دستور داده است تا 300 نفر از مجموعه باقی مانده در کمپ فرقه رجبی که دست چین شده اند، بعنوان آخرین گروه انتقالی، خودرا جلوی درب اشرف به آتش بکشند تا بخیال خود این "توطئه استعماری" را درهم بشکنند.بگفته رجوی "شهادت 36 نفر باعث شد مسئله اشرف جهانی شود، شهادت 300 نفر رژیم را می اندازد"

در این رابطهخبرگزاری النخیل عراق اعلام کرده است، پس از شکست نظریه مسعود رجوی سرکرده گروه مجاهدین برای خروج از بحران محاصره اردوگاه اشرف، سرکردگان این گروه تلاش جدیدی را آغاز کردند که بر اساس آن با شستشوی مغزی افراد، آنان را به خودزنی و خودکشی تشویق کنند.

به گفته النخیل به نقل از اخبار منتشر شده از درون اردوگاه اشرف، در این اردوگاه فعالیت جدیدی شروع شده است که به موجب آن افراد مبتلا به بیماری سرطان یا بیماری های دیگر شستشوی مغزی می شوند تا خودسوزی، خودکشی یا خودزنی کنند.

سرکردگان این گروه سعی دارند با وادار کردن اعضای خود به چنین اعمالی، جنجال تبلیغاتی علیه دولت عراق به راه انداخته و از این طریق به اهداف خود برسند.

در این رابطه دستگیری مریم رجوی، رئیس جمهور خودخوانده فرقه منافقین، در هفده ژوئن سال 2003، در پناهگاه مجاهدین در اورسوراواز، برای مجاهدین خلق چالشی تكان دهنده بود كه مأمن آن ها در فرانسه ( محل مدیریت فعالیت ها و عملیاتهایشان ) را به خطر انداخت. حمله پلیس فرانسه به پایگاه مجاهدین واكنش طبیعی یك حكومت در برابر یك سازمان تروریستی بیگانه بود.

 


حمله پلیس فرانسه به دستگیری مریم رجوی و صد و شصت نفر از اعضای مجاهدیـن و « ضبط میلیون ها دلار پول و ابزارهای تكنیكی » انجامید.

نیكلا ساركوزی، رئیس جمهوری فرانسه كه در آن زمان وزیر كشور بود در همان روز در مجلس فرانسه حاضر شد و در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت مجاهدین در اورسوراواز گفـت: « مجاهدین خلق اخیراً می خواسته اند فرانسه را تبدیل به پایگاه پشتیبانی خود كنند و مـــــا نمی توانیم این موضوع را بپذیریم.

در پی دستگیری مریم رجوی ، یك تراژدی انسانی در شهرهای اروپایی به وقوع پیوست. گروهی از اعضا و هواداران مجاهدین خود را به آتش كشیدند. خودسوزی ها منجر به مرگ دو نفر شد. این صحنه های تكان دهنده ای كه مجاهدین در خیابان های شهرهای اروپا آفریدند به اذهان عمومی فرصتی داد تا ماهیت حقیقی این جنبش به اصطلاح مقاومت را دریابند.

یكی از معانی تروریسم « ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان است. ارتكاب به خودسوزی به عنوان نتیجه عضویت در یك فرقه، سلامت فكری و روانی شهروندان را به خطر می اندازد و به عبارت دیگر روحیه آن ها را تخریب می كند.

بنابر گزارشی از نیویورك تایمز، سرویس ضد جاسوسی فرانسه درباره مجاهدین و فعالیت هایشان یك گزارش محرمانه آماده كرده بود. طبق این گزارش « گروه موسوم به مجاهدین خلق، درباره وادار كردن اعضا به خودسوزی برای جلب توجه عموم به هدف گروه، بحث كرده بود.»

لیلا جزایری ، عضو شناخته شده سازمان مجاهدین كه ساكن انگلستان است، طبق گزارش بی بی سی « هنگامی كه اولین مرد خود را به آتش كشید، در مقابل سفارت فرانسه، در كنار وی بود.» به نظر می رسد كه وی وظیفه تهییج افراد برای ارتكاب به خودسوزی را به عهده داشته است.

بدیهی است كه چنین افرادی كه همواره آماده ارتكاب به خودكشی هستند و هر لحظه به آن ها دستور داده شود، آماده ارتكاب به دیگر كشی نیز هستند. این موضوع دمكراسی غرب را به خطر می اندازد و همواره پتانسیل تهدید علیه آرامش و امنیت عمومی را در بردارد.

بنا بر آنچه گفته شد و تمامی شواهد موجود، فقط و فقط میتوان بروز فاجعهی انسانی را از ناحیهی تصمیم مسعودرجوی و مریم قجر عضدانلو متصور دانست كه بر اساس آن تصمیم، اعضا باید دست به خودسوزی و خودكشی بزنند تا از تعطیلی اردوگاه اشرف بههر شكل ممكن جلوگیری كنند.

در توضیح این امر باید گفت كه مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو بهطرق مختلف از وجود اردوگاه اشرف نان میخورد و این اردوگاه حكم یك دربند مغازهی تجاری پرسود را برایش دارد و بهتر از هر كس میداند بههر نحو اجازه و امكان فعالیتهای كنونیاش از آن گرفته شود، به تعطیلی و ورشكستگی كامل این مغازه راه خواهد برد.

 


رجوی از سوی دیگر از این نکته هشدار دهنده نیز غفلت نکرده است که در صورت هر گونه اقدام در خصوص اعمال محدودیت ها و همچنین اصرار بر اخراج و یا جابجایی مجاهدین به بیرون از عراق با واکنش شدید آنها و تا مرز از دست دادن جان شان پیش خواهند رفت.

... رجوی با زبان بی زبانی می گوید وقتی به گوشه رینگ برود و مفری برای فرار و نجات خود نداشته باشد، تنها سرمایه ممکن اش یعنی اسیران در قرارگاه اشرف را وجه المصالحه و قربانی خود خواهد کرد

مریم قجر عضدانلو و مسعود رجویهمچنان مشغول بازی سیاسی با اشباح گذشتگان هستند و این تراژدی انسانی و سیاسی است که در اردوگاه اشرف در شرف وقوع است به فرمان مسعود رجوی ومریم قجر عضدانل

این بار رجوی هدف نهایی خود را نه در سوء استفاده از عواطف و احساسات اسیران خود، که به جد در اهتمام به قربانی کردن تمامی آنها متمرکز کرده است. وقتی رجوی پیشاپیش دم از یک فاجعه انسانی می زند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com