وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گفته نبی‌پور خدمات زمانی ارزشمند است که در حوزه فنی و مهندسی باشد.

وی تصریح کرد: برای مثال شما اگر سری به مرغداری‌ها بزنید می‌بینید که اکثر آن‌ها فروخته شده‌اند یا به حال خود‌‌ رها شده‌اند.دلیل آن هم مشخص است، زیرا در وضعیت فعلی کار در بخش کشاورزی سود و صرفه ندارد. متاسفانه کارگران اولین گروهی خواهند بود که از این روند صدمه می‌بینند.

رئیس جامعه دامپزشکان ضمن اعلام این موضوع که سرملیه جایی می‌رود که امنیت باشد، اظهار داشت: مرغداری‌ها وقتی می‌بینند دولت با زور قیمت را پایین می‌آورد، دیگر رغبتی برای ادامه کار و تولید نخواهند داشت.

او در ادامه افزود: جای تاسف است که مسئولین با خوشحالی اعلام می‌کنند قیمت تمام شده مرغ وارداتی از برزیل برای ما ۳۶۰۰ تومان در می‌آید، گویا متوجه نیستند این سیاست به تعطیلی مرغداری‌ها می‌انجامد و زمانی که در داخل کشور امکان تولید مرغ نباشد، کشور‌های صادر کننده دیگر با این قیمت‌ها به دولت مرغ نخواهند فروخت.

عضو هیئت مدیره مرغداران تخم گذار با اظهار تاسف از سخنان چندی پیش محمدرضا عمادی در گفتگو با ایلنا، عنوان کرد: آقای عمادی گرانی اخیر مرغ را به سودجویی مرغداری‌ها نسبت داده بود و مرغداری‌ها را به انبار کردن مرغ‌های خودشان متهم کرده بود. شاید آقای عمادی در دولت مسئولیتی دارند که اینگونه سخن می‌گویند.

او با پیش بینی افزایش قیمت تخم مرغ در اوایل مهر ماه اعلام کرد: به طور کلی در تابستان به دلیل گرما مصرف تخم مرغ کم می‌شود. ماه رمضان نیز مزید بر علت شده است تا مصرف کمتر شود. ولی با بازگشایی مدارس، دیر یا زود بحران مرغ فعلی به بحران تخم مرغ تبدیل خواهد شد.

رئیس جامعه دامپزشکان در ادامه بیان کرد: در حالی که متولی بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی است، وزارت صنعت و معدن و تجارت را متولی مرغداری‌ها قرار داده‌اند که هیچ ارتباطی با مرغداری‌ها ندارد و این مشکلات را به وجود آورده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که مسئولان نگران از دست دادن اختیارات خود باشند و با مرغداری‌ها به عنوان قاچاقچی برخورد کنند و به دنبال این باشند که با آن‌ها قرارداد‌های ترکمانچایی ببندند، وضعیت فعلی تغییری نخواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com