وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رضا روستاآزاد رئیس دانشگاه صنعتی‌شریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش برخی سران اصلاحات برای ورود به عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: محمد خاتمی در انتخابات ۸۸ عملکرد خوبی نداشت و به نوعی در جایگاه متهم قرار دارد.

وی با بیان اینکه فضای عمومی جامعه مصلحت نمی‌بیند که این افراد محاکمه و مورد سوال واقع شوند، تصریح کرد: مقابله سران اصلاحات با اصل نظام در سال ۸۸، آسیب‌ها و صدمات امنیتی، فرهنگی و سیاسی زیادی به پیکره سیاسی کشور وارد کرد لذا بهتر است که این افراد سکوت اختیار کرده و اگر هم قرار باشد حرفی بزنند، بهتر است تنها اعلام برائت و اظهار پشیمانی کنند.

روستا‌آزاد با بیان اینکه خاتمی انگار نمی‌داند که در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: وی باید بداند حتی در صورت اعلام برائت نیز حق ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد زیرا هیچگونه پایگاه اجتماعی، سیاسی و حقوقی در جامعه ندارد.

 

نويسنده:رضا غلامي

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com