وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


بر اساس این گزارش، انتشار تصویری که ادعا شده بود، نشان دهنده کمک‌های فوری ترکیه به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی است، علاوه بر اثرگذاری سریع، دروغی بزرگ و نقشه‌ای هدفمند را افشا کرد.

 

هم‌زمان با انتشار خبر زلزله در شمال غربی کشورمان، تمامی محافل ضدانقلاب از جمله سایت‌ها و فعالان خاص شبکه‌های اجتماعی، اقدام به تبلیغات منفی، بزرگ‌نمایی فاجعه و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران کردند.

 

در این میان، تصویری در بعضی از شبکه‌های اجتماعی خارجی منتشر شده و ادعا شد که کمک‌های ترکیه به زلزله‌‎زدگان ایرانی، در زمانی کوتاه و به فاصله چند ساعت از وقوع زلزله به دست آنها رسیده است، در حالی که حاکمیت ایران، دست روی دست گذاشته و تنها نظاره‌گر اتفاق بوده است.

 

اما به فاصله‌ای اندک معلوم شد که این تصویر متعلق به کمک‌های ارسالی ترکیه به مناطق دیگری از جهان (کمک‌های ارسالی به مسلمانان برمه) بوده و ارتباطی به زلزله ایران ندارد.



 

این در حالی است که استان آذربایجان شرقی، نه تنها نیازمند کمک خارجی جهت رفع نیازهای زلزله‌زدگان نیست، بلکه تاکنون احتیاج چندانی به کمک‌های استان‌های همچوار خود نیز در امر امداد رسانی به این هموطنان نداشته است.

 

به نظر می‌رسد که بعضی فعالان «پان‌ترکیست» با راهنمایی ضدانقلاب، تلاش می‌کنند تا با سوءاستفاده از فضای مجازی و احساسات پاک هموطنان داغدار، از فضای به‌وجود آمده در اثر وقوع زلزله، کمال سوء استفاده را داشته باشند.

 

گفتنی است بخشی از این برنامه روانی که از سوی ضدانقلاب در فضای اینترنت در حال اجراست، شامل حمله به صداوسیما و تخریب وجهه آن و تبلیغ مستقیم جهت بالا بردن بینندگان شبکه‌هایی مانند «بی‌بی‌سی» و «صدای آمریکا» می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com