وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سرکرده تروریست کومله در این جلسه، پیشنهاد تشکیل یک ستاد مشترک برای اتخاذ سیاست های همسو در قبال اتفاقات آینده را به هجری سرکرده دمکرات می دهد. اما مثل همیشه سرکرده تروریست حزب منحله و تجزیه طلب دمکرات کردستان ایران، شروع به بهانه تراشی کرده و راضی به تشکیل ستاد پیشنهادی مشترکی که عبدالله مهتدی پیشنهاد آن را داده بود نمی شود.

عبدالله مهتدی که در صدد است تا با تشکیل و ایجاد این ستاد مشترک، پول های بیشتری را به جیب بزند، این پیشنهاد را در زمانی ارائه می کند که حزب منحله دمکرات مانند گذشته اعلام کرده حزب مادر و اصلی در کردستان ایران است و آنها بیشتر از همه‌ی احزاب و گروه ها در بین مردم جایگاه دارند و دیگر احزاب و جریان ها، خصوصا کومله مهتدی، جایگاهی در کردستان ایران و در میان مردم آگاه کرد ندارند.

پیش از این عبدلله مهتدی این پیشنهاد را به دیگر جریان های اپوزیسیون کردی داده بود اما هیچکدام از آنها تا کنون این پیشنهاد را قبول نکرده اند، چرا که می دانند منفعت تشکیل چنین ستادی تنها به جیب شخص عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله می رود.

اخبار داخلی حاکی از آن است که پس از تبادل نظر دو طرف در خصوص وضعیت احزاب مخالف کردی و بحث در خصوص ادامه ارتباطات فی مابین و تشکیل ستاد مشترک، این نشست با سخنان تند عبدالله مهتدی سرکرده کومله خطاب به مصطفی هجری سرکرده حزب منحله دمکرات، به جنجال و تنش کشیده شده است.

عبدالله مهتدی از حزب منحله دمکرات بشدت انتقاد کرده که چرا آنها با شاخه های دیگر کومله که بنام کومله فعالیت دارند، رابطه داشته و حتی در نشست های خود با کومله های علیزاده و عمر ایلخانی زاده، از آنها بعنوان کومله یاد کرده اند.

هجری نیز بعد از اعتراضات مهتدی عصبانی شده و با لحنی تند و هشدار آمیز، خطاب به عبدالله مهتدی می گوید: هر وقت که شما از همکاری و برگزاری جلسات مشترک با شاخه انشعابیون حزب منحله دمکرات یعنی جناح خالد عزیزی دست برداشتید و در جلساتتان با آنها، از عنوان "حزب دمکرات کردستان" استفاده نکردید آنگاه حق دارید از ما انتقاد کنید.

هجری در ادامه می گوید: حزب دمکرات فقط یکی است و آن هم حزب دمکرات کردستان ایران به سرکردگی مصطفی هجری است و هر دیدار و ملاقاتی از جانب شما با این شاخه از حزب دمکرات (شاخه خالد عزیزی) به مثابه تایید و به رسمیت شناختن عنوان و نام حزب دمکرات کردستان برای انشعابیون از ما خواهد بود.

بعد از پاسخ های هجری، مهتدی بشدت خشمگین شده و خطاب به هجری با لحن توهین آمیزی می گوید: بس کنید رفیق مصطفی، حد و جایگاه خودتان را بشناسید. بدانید با کی دارید اینگونه حرف می زنید. ما با هر حزبی که دوست داشته باشیم فارغ از اینکه دوست شما باشد یا دشمن، جلسه و نشست برگزار می کنیم و به کسی هم ربطی ندارد!

هجری هم در پاسخ گفت: کاکه عبدالله مهتدی خان! موضوع تنها این نیست. شما حتی مانع به نتیجه رسیدن اتحاد میان احزاب و جریان های کردستان ایران هستید. مثلا در رابطه با شرکت در جلسات اپوزیسیون فارس تند رو، شما نزدیکی زیاد و مستمری با این گروه ها داشتید.

سرکرده حزب منحله دمکرات کردستان، در ادامه حملاتش به مهتدی اضافه می کند: شما بدون در نظر گرفتن مصالح و حقوق کردها و احزاب و جریان های کردی با اپوزیسیون فارس تند رو در کنفرانس هایی نظیر واشنگتن، لندن، اولاف پالمه در استکهلم سوئد، کنفرانس کلن آلمان و کنفرانس اخیر بروکسل ، ،بطور خودسرانه و بی برنامه شرکت کردید.


هجری می گوید: آقای مهتدی بهتر نیست که شما قبل از شرکت در این نوع کنفرانس ها، جلسات و نشست ها با اپوزیسیون فارس، بعنوان یک حزب کردی برنامه های خود را با ما هماهنگ کنید؟ این کار شما سبب شده تا اپوزیسیون کرد با هم هماهنگ و همصدا نباشند.

عصبانیت مصطفی هجری در این لحظه به اوج خود رسیده و به معرفی همسر عبدالله مهتدی (ناهید بهمنی) در کنفرانس های خارج کشور، بعنوان نماینده و رئیس زنان کردستان ایران اشاره می کند و می گوید: آقای مهتدی شما مثل باراک اوباما و یا مثل روسای جمهور کشورها، همسر خود را در هر جلسه و کنفرانسی با خود بعنوان بانوی اول! همراه می برید و او را بعنوان نماینده و رئیس زنان کردستان ایران معرفی می کنید؟!

هجری اضافه می کند: خانم شما ناهید بهمنی در کدام انتخابات بعنوان نماینده و رئیس زنان کردستان ایران انتخاب و یا حتی منصوب شده است؟! حتی 80 در صد مردم کردستان ایران نام ناهید بهمنی را هم نشنیده اند. پیشمرگان زن ما در حزب دمکرات هم هنوز نمی دانند ناهید بهمنی کیست؟!

سرکرده حزب منحله دمکرات می گوید: با این اوصاف همسر شما چگونه خود را بعنوان نماینده و رئیس زنان کردستان ایران به دروغ معرفی می کند؟ و یا در تلویزیون های صدای آمریکا و بی بی سی فارسی حاضر شده و جعل عنوان کرده و از این عنوان برای خود استفاده می کند.

در این هنگام عبدالله مهتدی که میزبان این نشست بود به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد و عملا به هیات رهبری حزب منحله دمکرات بی احترامی آشکاری کرد.

این جنجال ها با سانسور خبری روبرو گردیده و کومله و دمکرات برای جلوگیری از تنش در بین پیشمرگان دو طرف، در این رابطه سکوت کرده اند.

لازم به ذکر است: این اتفاقات در حالی روی می دهد که کومله مهتدی و دمکرات هجری، متحد و هم پیمان نزدیک هم هستند و در اسفند سال گذشته، سرکردگان این گروهک های تروریستی یعنی عبدالله مهتدی و مصطفی هجری در دیداری مخفیانیه به دستبوسی رضا ربع پهلوی پسر شاه مخلوع ایران رفته بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com