وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

تروریست‌ها در حلب سوریه
بیش از سه هفته است که حلب شاهد تجمع شدید گروهک‌های مسلحی است که برخی منابع خبری شمار آنان را دست کم 10 هزار نفر تخمین زدند. به گزارش منابع خبری، پس از پاکسازی منطقه صلاح الدین حلب که مهم‌ترین منطقه تحت کنترل افراد مسلح بود، تخمین زده می‌شود بیش از هزار نفر از تروریست‌ها کشته شده باشند. قبل از ورود تجهیزات و نیروی کافی ارتش به حلب، تروریست‌ها 5 منطقه از 29 منطقه حلب را تحت اشغال خود در آورده بودند و ساختمان‌هایی مانند مدارس را به مقرهای عملیاتی خود تبدیل کرده بودند. افراد مسلح با بیرون کردن، کشتن و آواره کردن مردم منطقه، از خانه‌های آنان نیز به عنوان مقر پشتیبانی، حمله و انبار مهمات استفاده می‌کنند. برخی از این خانه‌ها نیز محل تک‌تیراندازان است. برخی کارشناسان معتقدند اگر حمایت رسمی و غیررسمی آمریکا و متحدان غربی و عربی این کشور نبود، افراد مسلح هیچگاه نمی‌توانستند علیه دولت و ملت سوریه و علیه حاکمیت و استقلال این کشور انواع سلاح‌های سبک و نیمه سنگین را به کار بگیرند و برخی شهرهای این کشور را ناامن کنند. هم‌اکنون درگیری‌ها در منطقه السکری سوریه ادامه دارد و برخی فرماندهان ارتش سوریه درحلب اعلام کرده‌اند که به دلیل بافت جمعیتی و جغرافیایی حلب، پاکسازی این شهر چند روز طول خواهد کشید.
تصاویر تروریست‌های سوریه در حلب بیانگر عمق اهمیت ماموریت ارتش سوریه در مبارزه با تروریسمی است که از جانب برخی کشورهای غربی و عربی حمایت می‌شود.






























نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com