وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خاخام

سالها است که در مورد عمل شنیع "شرب خون" توسط خاخامهای تندرو مطالب فراوانی به گوش می رسد ولی صهیونیستها همواره تلاش می کنند که در زمینه خوردن خون انسان زنده، ردپا و مدرکی از خود به جای نگذراند. اما اخیرا لجاجت و اصرار یکی از خاخامهای نیویورک سیتی در چهارم مرداد ماه 1391(July 25, 2012) سبب برملا شدن عمل قبیح وی و هم کیشانش  در فلسطین اشغالی شد.

ماجرا از این قرار است که:

شهردار نیویورک; میشل بلومبرگ از خاخامی که هنگام ختنه نوزادان خون آنها را به شدت با دهان خود می مکید خواستار خودداری وی از چنین فعلی آن هم فقط به دلیل خطرات جانی ثانویه برای نوزاد، شده بود و خاخام نیز شهردار را تهدید کرده بود که به اتهام ممانعت از اجرای مراسم مذهبی از او شکایت خواهد کرد.

به هر تقدیر خبر مذکور به همراه عکسی که خاخامی را در حال مکیدن خون آلت تنالسی نوزاد چند روزه ای پس از ختنه در فلسطین اشغالی نشان می دهد در سایت زیر تحت عنوان : اقداماتی از این دست مجاز نمی باشد(1) درج شده بود.

Mayor Michael Bloomberg responded to haredi rabbis’ threats to sue the city if the city passes a requirement for parents to sign an informed consent form acknowledging the dangers of metzitzah b’peh (MBP), the oral-to-penis sucking done primarily by haredi mohels immediately after the circumcision cut is made.

 

Metzitzah being done in Israel

1 - Bloomberg: Unsafe Practices Like Metzitzah B’Peh Will Not Be Permitted
Shmarya Rosenberg • FailedMessiah.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com