وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش فرهنگ نیوز :در ماه می آن رامنی، همسر میت رامنی کاندیدای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در  یک مصاحبه با لباسی 990 دلاری ظاهر شد و به گفتگو پرداخت. در آن زمان آن رامنی به استفاده از لباسی که به لحاظ هزینه، خارج از عرف مردم آمریکا  بود، متهم شد.

به گفته واشنگتن پست نیمی از مردم آمریکا قادر به خرید چنین لباسی نبوده و نمی توانند هزینه آن را پرداخت کنند. بدین ترتیب هجمه ای رسانه ای علیه همسر وی یعنی میت رامنی شکل گرفت.
در مقابل ماه گذشته میشل اوباما بانوی اول آمریکا برای شرکت در افتتاحیه المپیک لندن سفری به انگلیس داشته و در کاخ باکینگهام با لباس 6800 دلاری حضور یافت.

 

ولی این بار واشنگتن پست  توصیفی ساده از لباس گرانقیمت و مجلل میشل اوباما داشت و نوشت لباس میشل اوباما درخور مراسم ملکه الیزابت دوم نبوده است. واشنگتن پست هیچ اشاره ای به این مطلب نکرد که این لباس خارج از دسترس اکثر آمریکاها می باشد و اکثر مردم آمریکا قادر به خرید چنین لباسی نیستند.
این تفاوت در نظر و روش یک بام و دو هوا تکنتیک همیشگی رسانه های غربی بوده است. میت رامنی به جرم ثروتمند بودن باید مورد هجوم قرار بگیرد حتی اگر از ثروت خود استفاده نکرده باشد.
ابزار کنترلی و جهت دهی فکری غرب در دنیا و حتی در داخل کشورهای خود، همین رسانه ها هستند و با استفاده از رسانه ها تصمیمات اتخاد شده توسط سردمداران خود را از زبان مردم بیان می کنند.
مجتبی خانیان.//
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com