وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش وبسایت روشنگری از پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:طبق آخرين يافته‌هاي عزيزان شبکه ۵ سيما (شبکه تهران) زن چادري فردي است بدجنس، بي‌رحم و سنگدل، اهل تهمت زدن به مردم و به ويژه دختران جوان بي‌گناه و معصوم و در يک کلام ترکيبي است از مادر فولادزره و جادوگر بدجنس داستان سيندرلا به اضافه يک چادر و کمي جلسه قرآن!
اگر عزيزان و مديران سيما برايشان مهم است زحمت بکشند و قسمتي از مجموعه «شايد براي شما اتفاق بيفتد» که در مورخ ۲۱/۵/۹۱ قبل از افطار از شبکه ۵ سيما پخش شد را بازبيني بفرمايند ( چون بعيد است که يک آدم مسلمان و متعهد مجوز ساخت و پخش چنين اثري را بدهد!لذا نتيجه مي‌گيريم که اين برنامه بدون بازبيني و نظارت پخش شده است!) آن وقت خواهند فهميد که اين اثر چگونه بيننده را از زنان چادري و جلسه قرآن متنفر مي‌کند و چگونه دختران مانتويي و ژيگول را به عنوان قهرمان پاک و معصوم داستان معرفي مي‌کند و چگونه با پول بيت‌المال و به وسيله صدا و سيماي جمهوري اسلامي مردم را از دين و ارزشهاي ديني منزجر مي‌کند و چگونه صدها «مدير» عوض دروازه تيم آرژانتين دروازه خودي را گلباران مي‌کنند و اينکه کم‌کم تماشاي سيماي ضرغامي از تماشاي فلان شبکه ماهواره‌اي فارسي زبان زيان‌بارتر مي شود!
* چرا؟ چون شبکه‌هاي معاند اگر عليه نمادها و ارزشهاي مذهبي برنامه‌سازي کنند حمل بر دشمني مي‌شود ولي وقتي شبکه پنجم سيماي جمهوري اسلامي عليه چادر و زنان متدين برنامه مي‌سازد و شب قدر هم آن را پخش مي‌کند ديگر چه مي‌توان گفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com